כותרות אחרונות
Search

אפליקציית "חוליו" מחלקת לכם מתגייסי אוגוסט, כרטיסי טיסה מתנה 2019 !

אפליקציית "חוליו" מחלקת לכם מתגייסי אוגוסט, כרטיסי טיסה מתנה  2019 !

אפליקציית "חוליו" מכריזה הבוקר (יום ג') על פעילות ייחודית למתגייסי מחזור אוגוסט 19 וקוראת למתגייסים הטריים להזמין טיסה לחו"ל באמצעות האפליקציה. 

 

ב"חוליו" מבקשים מהמתגייסים להצטלם בכניסה ללשכת הגיוס ולהעלות את התמונה לרשתות החברתיות (אינסטגרם / פייסבוק) עם תיוג: #חוליומסדרתליגיוסקל – מה שיזכה אוטומטית בהחזר מלא על כרטיס הטיסה.

 

מתגייסי אוגוסט 2019 שיזמינו טיסה לכל אחד מיעדי "חוליו" – החל מראשון הקרוב 21 ביולי ל- 5 ימים – יהיו זכאים להחזר מלא בגין כרטיס הטיסה.

 

(לקבלת ההטבה יש לשלוח צילום של צו הגיוס למייל info@hulyo.co.il) וכן להצטלם ביום הגיוס בכניסה ללשכת הגיוס.

 

 

מנכ"לית "חוליו" כרמית דותן: "חוליו עומדת דום מול המתגייסים הטריים וקשובה לצרכים של כלל הצרכנים. למתגייסי מחזור אוגוסט יש את החופש הקצר ביותר בין בחינות הבגרות לגיוס וחשבנו עבורם על הדרך הנעימה ביותר לניצול הזמן המועד שנותר להם עד לגיוס. מחירי הטיסות בחוליו אומנם מותאמים לכל כיס אבל מצאנו לנכון כי למתגייסים הטריים מגיע עוד צ'ופר – רגע לפני תרומתם מולדת".

 

"חוליו" תיירות בע"מ פועלת משנת 2012 ונחשבת לשחקנית המובילה בתחום התיירות והפנאי ברגע האחרון מציעה טיסות לחו"ל כמו גם כרטיסים להופעות בישראל  במחירי הרגע האחרון. מעל מיליון משתמשים קבועים בישראל נעזרים בשירותים של "חוליו". "חוליו" היא חלוצת תחום ה-"תיירות הספונטנית" בישראל והייתה חברת התיירות הראשונה בישראל שיישמה את אסטרטגיית  mobile first המאפשרת לצרכן לבצע את כל הפעולות באופן דיגיטלי מלא, ללא צורך במוקד הזמנות טלפוני.

 

בשנת 2017 "חוליו" הרחיבה את תחום הפעילות הרגע האחרון גם לתחום ההופעות בישראל ומוכרת כרטיסים למופעי תיאטרון, סטנד-אפ, הופעות מוזיקה, הצגות ילדים ומחזות זמר במחירים מוזלים.