כותרות אחרונות
Search

אפסון חוגגת 80 שנות חדשנות ומספרת איך הפכה מיצרנית שלחלקי שעונים לענקית טכנולוגיות והדמייה.

מוזיאון "אפסון" ביפן – צילום: אפסון

 

"EPSON"

אפסון חוגגת 80 שנות חדשנות וחונכת  ב-Suwa Nagano, ביפן את  מוזיאון אפסון.

מיצרנית שלחלקי שעונים הפכה "אפסון" לענקית טכנולוגיות והדמייה.

לרגל החגיגות נחנך ביפן מוזיאון מיוחד המתעד את ההיסטוריה של החברה. 

 

אפסון, החוגגת את שנתה ה-80 בעסקיה חובקי העולם, חנכה ב- ב-Suwa Nagano, ביפן את  מוזיאון אפסון. המוזיאון החדש, ייתן למבקרים הזדמנות ללמוד על ההיסטוריה והמוצרים של אפסון ולראות מקרוב את המוצרים השונים שהפכו את החברה למובילה עולמית בתחומי ההדפסה וההקרנה.

 

השעון הראשון של הטלוויזיה – צילום: אפסון

 

בין המוצגים: טכנולוגיות שעונים מכניים, שעון הקוורץ הראשון בעולם, המדפסת הדיגיטלית הקומפקטית EP-101 ממנה נגזר שם המותג “אפסון” ועוד מגוון מוצרים חדשניים לזמנם שהשיקה החברה.

 

המהפיכה שחוללה אפסון, עם השקת מדפסת ה-EP-101 ב-1968 (המדפסת הדיגיטלית הראשונה והקטנה בעולם), הובילה ב-1994 להשקת מדפסת הזרקת הדיו בצבע הראשונה בעולם, כשהיא מביאה את הדפסת הצבע ברזולוציה גבוהה לכל בית ומשרד בעולם. טכנולוגיית ה-PrecisionCore שהושקה במרץ 2014 הביאה לשוק מדפסות מהירות עם ראש הדפסה מיקרו-אלקטרוני מדוייק להפליא שמשרת את תחומי ההדפסה התעשייתית והמסחרית ומדפסות ה-ITS החליפו את שיטת המחסניות במיכלים למילוי עצמי – נתון שהוזיל משמעותית את עלויות ההדפסה עבור כולם. בתחום ההקרנה מובילה אפסון את התעשייה עם טכנולוגיית ה-LCD3, וכיום קו המקרנים של אפסון שולט ללא מתחרים בשווקי ההקרנה בקולנוע הביתי, הארגוני, משרדי ובחינוך.

 

המדפסת הראשונה – צילום: אפסון

 

״אפסון יצאה למסעה לפני 80 שנה כיצרנית חלקי שעונים״, אמר יסאנורי אוגאווה, נשיא אפסון. ״מאז, תוך אימוץ יצירתיות וחדשנות אתגרנו את עצמנו לספק מוצרים ושירותים העולים על הציפיות של לקוחותינו ברחבי העולם… בעבר, השתמשנו בטכנולוגיות רבות העוצמה שלנו כדי ליצור מוצרים חדשניים. בהמשך, אנו גם ננסה להשתמש בטכנולוגיות שלנו כדי לפתור בעיות חברתיות, תוך התמקדות במיוחד בהתגברות על אתגרים סביבתיים גלובליים. אני מאמין שהמטרה שלנו כחברה היא לתרום לחברה ולאושר העובדים״.

 

יסאנורי אוגאווה,- נשיא אפסון. – צילום: אפסון

 

במקביל נפתח אתר אינטרנט כדי להתחקות אחר הפילוסופיה וההיסטוריה של החברה מאז הקמתה.

https://80th.epson.com/en

סרטון:

https://youtu.be/YUefack7sEc

מדפסת המיני השולחנית הראשונה בעולם:

https://youtu.be/SQFQ1Iz1ffA