כותרות אחרונות
Search

לשכת התיירות של אזרבייג'ן מארחת את האמן האזרבייג'ני-ישראלי רמי מאיר בתל אביב. – 13 ביולי מ-11:30 עד 18:00

שטיח אזרבייג'ני – נושא הציור גן רימונים האמן רמי מאיר – צילום: יח"צ

 

לשכת התיירות של אזרבייג'ן  מארחת את האמן האזרבייג'ני-ישראלי רמי מאיר בתל אביב.

התערוכה תהיה פתוחה לקהל ללא תשלום ב-13 ביולי מ-11:30 עד 18:00 בהשתתפות האמן.

 

 ב-1 ביולי 2022, תל אביב – לשכת התיירות של אזרבייג'ן (ATB) תארח תערוכת פופ-אפ מיוחדת עם יצירות אמנות נבחרות של האמן האזרבייג'ני-ישראלי המפורסם רמי מאיר (רחמים מיגירוב) בנציגותה בישראל. התערוכה, שאורגנה במשותף עם Azerkhalcha OJSC תתקיים ב-12-13 ביולי 2022 , ברציף הרברט סמואל על שפת הים של תל אביב.

 

שטיח אזרבייג'ני האמן רמי מאיר – צילום: יח"צ

 

ג'מילה טאליבזדה, מנהלת נציגות ה-ATB בישראל: "אנו נרגשים לארח אמן כה מכובד בישראל. מורשת, מסורת ותרבות כמו גם אמנויות אותנטיות הם חלק מהגורמים העיקריים המושכים תיירים, ובאזרבייג'ן יש את כל אלה בשפע. אנו שואפים במיוחד למשוך את תשומת הלב היהודית ביחד עם מורשתה ושורשיה באזרבייג'ן כפי שמשתקפות בעבודתו המרשימה של רמי מאיר". 

 

רמי מאיר הוא אמן אזרבייג'ני-ישראלי יליד באקו, המתגורר ברוסיה ובישראל. הוא למד במכללה לאמנות בבאקו שם התמחה בהטבעה על חפצי אמנות ותכשיטים. הולך בעקבות ליבו, הוא החל לשחזר בציוריו את ההיסטוריה של עמו, יהודי ההר של הקווקז וטרנס-קווקזיה. להפתעתו של האמן עצמו, יצירות האמנות שלו תפסו את תשומת לבם של מבקרים ואספנים ברחבי העולם.

 

שטיח אזרבייג'ני – נושא הציור גן רימונים האמן רמי מאיר – צילום: יח"צ

 

ארבע מיצירותיו נבחרו בקפידה לתערוכה בתל אביב – שלוש מעבודותיו המקוריות הפכו לשטיחים בעבודת יד בעזרת  Azerkhalcha OJSC  והם יוצגו בישראל יחד עם ציור אחד מקורי . היצירות שנבחרו משקפות היבטים שונים של החיים היהודיים באזרבייג'ן, סמלים ואלמנטים, והכל בצורה עליזה וצבעונית.

 

התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום מ-11:30 עד 18:00 ב-13 ביולי בהשתתפות האמן עצמו.

למידע נוסף, בקר בכתובת https://ramimeir.com/en, https://azerbaijan.travel/