כותרות אחרונות
Search

אפסון מדגימה את כוחן של מדפסות הזרקת הדיו בהפקת חפצים לבית המותאמים אישית…

תערוכת  Heimtextil  2016 

 אפיקי הכנסה חדשים עם היכולת להדפיס  באופן ייחודי על אגרטלים, שולחנות, ספלים וצלחות  עם טכנולוגיית ה-dye sublimation של אפסון 

חברת אפסון הדגימה במסגרת תערוכת Heimtextil שנערכת בפרנקפורט בין ה-12-15 בינואר 2016, כיצד ניתן לעשות שימוש בכוחן של מדפסות הזרקת דיו מדגמי SureColor החדשים של החברה, המצוידות בטכנולוגיית dye sublimation, כדי להפיק מגוון חפצים לבית המותאמים לאופי הבית ורצון הדיירים. בין החפצים עליהם ניתן להדפיס ניתן למצוא ספלים, צלחות, אגרטלים, כלי אוכל ותחתיות לצלחות.

היכולות יודגמו באמצעות עבודות של אחד מהכוחות העולים בזירה הגלובלית, המעצבת ביירוני בנג' אבוט ומותג Blooming Bryony, כדי להוכיח למעצבי פנים ומעצבי מוצר, כמו גם יצרנים, כיצד ניתן לשדרג משמעותית את החפצים היומיומיים – ובהשקעה לא גדולה – כך שיתאימו לדיירים. בנוסף לכלים המודפסים מדגימה אפסון גם יכולות הדפסה על משטחים קשים דוגמת משטחי ChromaLuxe לטובת הפקת שולחנות עמידים בפני שריטות ופאנלי מתכת.

מדפסות ה-Epson SureColor מציעות גמישות והתאמה לצרכי כל מי שמעוניין בהפקה במספרים קטנים של חפצי עיצוב פנים לבית בהתאמה אישית. המוצרים בתערוכה הודפסו באמצעות ה- SureColor SC-F6200, מדפסת סובלימציה בפורמט רחב המאפשרת הדפסות איכותיות על מוצרי טקסטיל יחד עם הגמישות הנדרשת להדפסת סובלימציה על מגוון של חומרים קשים.

לדברי דניאל בן מויאל,
מנהל שיווק מוצרי הדפסה בפורמט רחב באפסון ישראל, התאמה אישית בתחומי עיצוב הבית הופכת כיום ליותר ויותר פופולרית והטכנולוגיה של אפסון מאפשרת את המגמה. ״הדגמים החדשים פותחים שפע של אפשרויות חדשות בענף ההדפסה, שכן הם מאפשרים להדפיס על מגוון חומרים, דוגמת מתכת ועץ ובשלל עיצובים חיים וצבעוניים לפי בחירה. אפסון מחזיקה כיום למעלה מ-70 אחוז מנתח השוק בתחום הגרפיקה והדפוס", אומר בן מויאל. "המוטו שלנו ברור: אנחנו כאן עם מוצרים שוברי שוק, המפגינים עלות/תועלת מרשימה, מהירים ביותר, שנולדו מתוך ראיית והבנת הצרכים של משתמשי הקצה".

אודות אפסון ישראל
אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.