כותרות אחרונות
Search

ארזים מקדמת בניית 4 בניינים במסגרת תמ"א 38/2 בדרך השלום בת"א

פרויקט תמ"א 38 ראשון בדרך השלום בת"א:  חברת 'ארזים' (ג.י.א), מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מקדמת פרויקט התחדשות עירונית במסלול הריסה ובנייה (תמ"א 38/2) בדרך השלום 87-89 בת"א. במסגרת הפרויקט ייהרסו 2 בניינים בני 72 דירות ובמקומם ייבנו 4 מגדלי יוקרה בני 168 דירות. שני בניינים אלה הם הסנונית הראשונה בהתפתחות ופיתוח רחוב דרך השלום בתל אביב אשר צפוי להיבנות בו כ- 1,344 דירות חדשות. החברה כבר דנה עם  מהנדס העיר ת"א אשר נתן את ברכתו לקידום הפרויקט, החברה תגיש בקשה לשינוי התב"ע לועדת התכנון.

במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 בעלי הדירות במתחם יקבלו דירת 82 מ"ר חדשה, עם מרפסת שמש בגודל של כ- 12 מ"ר, מחסן בגודל 5 מ"ר וחנייה תת קרקעית.  בכנס שנערך לאחרונה עם דיירי הפרויקט החברה החתימה למעלה מ-60% מהדיירים במתחם ופועלת כעת להחתמת יתר בעלי הדירות.  הפרויקט החדש ייבנה בסטנדרט ובאיכות גבוהים ביותר האופייניים למגדלים הנבנים בעיר תל אביב. הפרויקט מתוכנן ע"י האדריכל גיל שנהב ממשרד "כנען שנהב אדריכלים".

tama38 2

לפני

רחוב דרך השלום הוא ציר ראשי העובר בין גבעתיים ותל-אביב ומשמש כאחד מצירי הכניסה המרכזיים לתל-אביב. הוא ממוקם במזרח תל אביב על גבול גבעתיים במיקום אסטרטגי מבוקש ונגיש למרכזי התעסוקה והקניות של שתי הערים.

tama38 1

אחרי

איתן אפוד מנכ"ל חברת ארזים (ג.י.א):"חברת ארזים חרטה על דגלה לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית, במטרה להטיב עם חיי התושבים ולהקל על יוקר המחייה. אנו פועלים במלוא המרץ בכדי להציב את ההתחדשות העירונית בראש סדר העדיפויות. אנו רואים בהתחדשות העירונית את העתיד הנכון של העיר תל-אביב ולכן בימים אלה אנו נערכים לקראת הגשת ההיתר לפרויקט, תוך השלמת כל האישורים התכנונים הנדרשים. אנחונו שמחים שעיריית תל-אביב תומכת ותקדם את הפרויקט יחד איתנו, במטרה לממש את הפוטנציאל של העיר ולבנות מאות יחידות דיור לטובת בעלי הדירות ותושבי ת"א".