כותרות אחרונות
Search

אריה ונחום ויסמן יקירי התעשייה הישראלית, הבעלים של ויסמן אחזקות חונכים את המרכז החדש בפארק בר-לב.

צילום: אלכס הובר

 

– צילום: אלכס הובר

 

נחנך המרכז התעשייתי על שם ליאו ויסמן תעשיות בפארק בר-לב !

אריה ונחום ויסמן יקירי התעשייה הישראלית, הבעלים של ויסמן אחזקות חונכים את המרכז החדש ,  87 שנים לאחר שהחברה הוקמה על ידי הוריהם.

המרכז החדש מביא את החברה לעידן חדש של גלובליות, מסחר אונליין  והתאמה לצו השעה.

בהקמת המרכז הושקעו כ-10 מיליון דולר.

 

אריה ונחום ויסמן – צילום: אלכס הובר

 

 אחרי שנה וחצי של תכנון ו- 7 חודשי הקמה נחנך השבוע המרכז התעשייתי הגדול ביותר בישראל על שם ליאו ויסמן – מקבוצת ויסמן אחזקות שמרת הזורע. אורחים מרחבי הארץ הצפינו לפארק התעשיות בר-לב הסמוך לכרמיאל.

 

אריה ונחום ויסמן ברגע של נוסטלגיה על רק תמונות הוריהם ז"ל – צילום: אבי בר

 

באירוע השקת המרכז הגיעו אנשי תקשורת רבים ומובילי דעה. קדם לאירוע ההשקה סיור  מודרך במרכז החדש שהחל במשרדי ההנהלה והסתיים באולם האחסון  במבנה העצום המשתרע על 7,700 מ' בנוי ו- 12 דונם.

 

נחום ויסמן פותח את אירוע השקת המרכז – צילום: אבי בר

 

נחום ואריה ויסמן, דור שני למייסדים ומנכ"לים משותפים של הקבוצה, הובילו את הסיור עם רוח נעורים ונתנו הצצה לציוני דרך משמעותיים של החברה למן הקמתה בשנת 1932, ובהם: מוזיאון כלי הנגרות של אב המשפחה, ליאו ויסמן, מייסד החברה, אשר מהווים חלק אינטגרלי מהיסטורית המדינה מהימים של טרום הקמתה, מיטת השנ"צ הסודית המתמזגת בריהוט הכללי של משרדו של אריה ויסמן, שהיא פריט הכרחי בסדר יומיו העמוס, תערוכת מודעות פרסום רטרוספקטיבית משנות ה- 50 – המציגה את פועלה של החברה לאורך השנים ואפילו ספה בת כ- 80 שנה אשר ניתרמה לחברה על-ידי לקוחות ותיקים וזכתה לרסטורציה מושלמת.

 

אריה ויסמן מברך את באי אירוע השקת המרכז – צילום: אבי בר

 

אולם ההתרגשות הממשית הייתה ברחבת המתחם הלוגיסטי שם הוצגה הצגת תכלית של טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית בשירות שרשרת האספקה של אחת הקבוצות המובילות כיום את תעשיית הריהוט בישראל.

 

צילום: אבי בר

 

נחום (82) ואריה (71) הדגימו לאורחים הרבים כיצד מלגזות הצריח החדשניות פועלות, תוך שהם מגביהים לגובה המקסימלי של 14 מטר עד למדף האיחסון הגבוה ביותר, והסבירו לנוכחים כיצד מממקום זה יוצאים משלוחי רהיטים ל- 9 החברות המרכיבות את הקבוצה ובהן רהיטי ויסמן, רשת שמרת הזורע, רשת רהיטי עין חרוד, קולקציית אתר הסחר החדש של החברה נטקולקשן ועוד…

 

נחום ואריה  ויסמן יחד עם עו"ד קובי בן – סימון גוזרים את הסרט – צילום: אבי בר

 

עוד תרמה להתרגשות ההפתעה שהכינו בעלי החברה לסמנכ"ל ויסמן אחזקות, קובי בן-סימון, שהוזמן לגזור את הסרט יחד איתם כאות הערכה על תרומתו הגדולה בהקמת המבנה החדש.

 

עו"ד קובי בן סימון סמנכ"ל "ויסמן אחזקות" במשרדו – צילום: אבי בר

 

בתום האירוע היה עוד מי שהתעקש לטפס ולצלם את הכיסא הענק של ויסמן אחזקות שהוצב בכיכר הסמוכה למבנה; כיסא ענק שגובהו 5 מטר ומשקלו 1.5 טון עשוי כולו עץ אלון מבוקע.