כותרות אחרונות
Search

אתר ביקונקט יוצא במבצעים לסייבר מנדיי, חג הקניות שאחרי הבלאק פריידי

סייבר מנדיי בביקונקט

אתר ביקונקט יוצא במבצעים לסייבר מנדיי, חג הקניות שאחרי הבלאק פריידי. במסגרתו יימכרו מגוון מוצרי ביקונקט בהנחות התקפות ליום שני ה-30.11 בלבד ויכללו מוצרים מגוונים בהנחות משמעותיות.

לינק למבצעי סייבר מאנדיי באתר ביקונקט>>

לדוגמא:

רמקול איכותי של פיליפס, דגם BT5580B עם חיבור USB להטענת מחשבים ניידים, חיבור Bluetooth איכותי (aptX & ACC)  להזרמת מוזיקה מכל מכשיר תומך, מיקרופון מובנה לניהול שיחות טלפון, סוללה נטענת וחיבור מהיר NFC במחיר של 299 ₪ במקום 599 ₪. הנחה של 50%.

biconekt 6

רמקול נייד של פיליפס מדגם SBA1610GRN, פשוט וקל תפעול, מחזיק עד 8 שעות ללא טעינה. כולל מעמד מובנה למכשיר נייד, מגבר Class D לסאונד דיגיטלי איכותי במיוחד, מגנט ניאודימיום להגברת עוצמת הבסים והעברת סאונד נקי ומאוזן. הרמקול בנוי משני רמקולים פניימים בעוצמה 2W, מתחבר לכל סוגי הסמארטפונים והנגנים באמצעות חיבור 3.5 מ"מ. יימכר ב- 49 ₪ במקום 129 ₪. הנחה של 62%.

biconekt 7

רמקול אלחוטי איכותי 5W מדגם SB2000B עם סוללה נטענת. קומפקטי, נייד והכי חשוב- עמיד במים. רמקול בקוטר 3" המותאם לשמיעת מוזיקה עוצמתית גם מחוץ לבית. מתחבר לסמארטפון, נגן או כל התקן אחר באמצעות Bluetooth. מגיע עם תפס לתיק או חגורה. כולל מיקרופון פנימי לניהול שיחות מהסמארטפון וחיישן תנועה אוטומטי להדלקה וכיבוי. מגיע עם כבל USB וחיבור 3.5 מ"מ. יימכר ב- 169 ₪ במקום 499 ₪. הנחה של 66%

bikonekt 5

אינטרקום לתינוק עם מצלמת HD של פיליפס, דגם B120. משדר סאונד ותמונה ישירות לאייפון או לאייפד. איכות תמונה Full HD עם מצב ראיית לילה לתמונה ברורה גם בחושך.

אפליקציה חינמית לצפייה על גבי רשת ה- WiFi הביתית לשימוש בכל רחבי הבית, התראות על תזוזה/רעש בחדר התינוק. קבלת התראות גם כשהאייפון נעול ואפשרות לשוחח עם התינוק דרך המכשיר. חיישן מיוחד מדווח על הטמפרטורה ורמת הלחות בחדר. התקנה קלה ופשוטה, חיבור מאובטח לשמירה על הפרטיות כבלים ללא PVC – ידידותי לחדר התינוק.

המכשיר מגיע עם חיבור חוטי לחשמל ומשדר באמצעות WiFi לסמארטפון/טאבלט. יימכר ב399 ₪ במקום 990 ₪. הנחה של 60%.

biconekt 4

אוזניות איכותיות In-Ear לסמארטפונים של  Belkin מדגם G1H1000, עם מיקרופון לניהול שיחות. מתאימות למרבית סוגי המכשירים החכמים בשוק. מיועדות להאזנה איכותית למוזיקה, צפייה בסרטונים, אפליקציות, משחקים ועוד. מגיעות עם מיקרופון מובנה בחוט האוזנייה, שלט לקבלת וסיום שיחות ושליטה בעוצמת השמע. אוזניות נוחות במיוחד המגיעות בשלושה גדלים שונים של מתאמי סיליקון רכים ואגרונומיים להתאמה אישית לפי גודל האוזן. יימכרו ב-50 ₪ במקום 129 ₪. הנחה של 61%