כותרות אחרונות
Search

אתר האופנה "TERMINAL X" מכריז על תחילת חגיגות "TERMINAL X DAY" עם 30% הנחה על כל האתר.

 

 

היום יום השופינג הישראלי!

אתר האופנה "TERMINAL X" מכריז על תחילת חגיגות "TERMINAL X DAY" עם 30% הנחה על כל האתר.

 

אתר האופנה "TERMINAL X" שיצר מהפכה בענף האיקומרס בישראל עם מחסנים רובוטיים, משלוח מהיר מהיום למחר ולמעלה מ-180 מותגים מקומיים ובינלאומיים, מכריז היום (20.3) על חגיגות "TERMINAL X DAY". מדובר ביום השופינג הישראלי בדומה ל-Amazon Prime Day שהאתר מקדם זו השנה הרביעית, וכל הצרכנים יוכלו ליהנות מ-30% הנחה על כל האתר.

 

טרמינל איקס, מותג מנגו – צילום: באדיבות מנגו

 

מאז הקמתו של אתר האופנה המוביל בישראל "TERMINAL X", האתר הטמיע מסורת שופינג חדשה שאליה מצפים הצרכנים הישראליים מדי שנה – "TERMINAL X DAY". מדובר ביום שכולו חגיגות מבצעים על כל המותגים באתר של 30% הנחה, כולל קולקציות קיץ חדשות. בכל שנה האתר שובר שיא במספר המבקרים ביום חגיגות "TERMINAL X DAY", וגם השנה יש צפי לשיא חדש.

 

טרמינל איקס, מותג מנגו – צילום: באדיבות מנגו

 

 

מבין המותגים שהצרכנים יוכלו ליהנות מ-30% הנחה, ניתן למצוא את:MANGO, NIKE, ADIDAS, REEBOK, ALO YOGA, CONVERSE, FOX, THE CHILDREN'S PLACE, AMERICAN EAGLE, VERO MODA, JACK AND JONS, VANS, BILLABONG, YANGA, GAP, UNIQLO, LANCOME , מותג הבית TERMINAL X KIDS ,TERMINAL X ועוד… בנוסף, כל הרוכשים מעל 500 שקלים באתר יוכלו לזכות בסכום הקנייה שלהם בחזרה- בסיום ההזמנה, ישאלו הגולשים למה דווקא הם צריכים לזכות בקנייה חינם, והזוכה יזכה בסכום הקנייה המלא.

 

את חגיגות השופינג של "TERMINAL X", ילוו מגוון סלבס ומובילי דעה בסושיאל של "TERMINAL X", בהם: אדל בספלוב, עינב כהן, יובל כספית, שירנקה, קורל מיכאלי, מאי כהן, דניאלה אייפנברג, ספיר אביסרור ועוד…