כותרות אחרונות
Search

אתר הדברה חדש מאפשר לחסוך כסף ולהבין יותר – "מדבירים פלוס" !

 

"מדבירים פלוס"

אתר הדברה חדש מאפשר לכם לחסוך כסף ולהבין יותר – "מדבירים פלוס" !

מרגישים לאחרונה עקצוצים באזור התחתון של הרגליים, צמוד לעקב? יכול להיות שאתם צריכים לאתר מדביר מומלץ. השוואת מחירים בין חברות הדברה מומלצות עושים רק דרך מדבירים פילוס – פורטל הדברות בישראל.

 

כיצד נדע שאנחנו צריכים שירות של מדביר מומלץ? אין ספק, המזיקים השונים שחודרים לביתנו עשויים להציק, ובגדול. מעבר למטרד הבלתי פוסק של עקצוצי מזיקים, חשוב לזכור גם כי במקרים מסוימים, עקיצות מזיקים עלולות להעביר גם מחלות.

 

מה הם הסיכונים בעקיצות מזיקים?

שימו לב, בואו ניקח את הדוגמה של רחובות פלורנטין, ת"א. טיול קצר וקיצי ברחובות פלורנטין עם הכלב, יוביל להידבקותו המיידית של הכלב בפרעושים או בפשפשים. לעיתים, שניהם יחד. מדוע זהו המצב? כתבות רבות כבר פורסמו על המצב התברואתי בדרום תל אביב, בעוד שהזבל והפסולת נוטים להצטבר ברחובות באין מפריע.

 

דבר זה מוביל להתרבות בלתי נשלטת של חולדות וחתולים. יחד עם אלו, יגיעו גם פשפשים שעלולים לשאת מחלות שונות. להזכירכם, מאיר אריאל ז"ל נפטר כתוצאה מעקיצה של קרצייה, מה שהוביל אצלו להתפתחות של קדחת הקרציות. לא סתם התחלנו את הפוסט הזה עם שאלה על עקיצות ברגליים. למעשה, היות ומזיקים מסוימים לא מסוגלים לזנק לגבהים, העקיצות בדרך כלל יורגשו באזור העקבים. אם זוהי הסיטואציה, אתם מוזמנים כבר עכשיו להיכנס לפורטל מדבירים פלוס – https://www.madplus.co.il  

 

השימוש בצילום באישור

 

מידע על מזיקים וחרקים.

מעבר לכך שתוכלו לאתר בפורטל חברת הדברה מומלצת באזורכם, תוכלו גם לקרוא חומר עיוני מעניין ביותר בנושא מזיקים והדברות. במדבירים פלוס תוכלו לערוך השוואת מחירים בין חברות הדברה מומלצות, אך גם תוכלו ללמוד כיצד לזהות חרקים מסוימים אשר נחשבים נפוצים בארץ.

 

למשל, קחו כדוגמה את נמלת האש. נמלי אש הן נמלים מאוד קטנות, למעשה כמעט בלתי נראות. יחד עם זאת שהן נהנות לשחק במשחקי דנידין, הרואה ובלתי נראה, העקיצה שלהם ממש הפוכה מלהיות בלתי מורגשת. למעשה, עקיצה של נמלי אש כואבת מאוד, לעיתים אפילו מצריכה טיפול רפואי.

 

מדביר מומלץ מאתרים בקליק.

מדבירים מומלצים ידבירו עבורכם נמלי אש, פרעושים ופשפשים, חולדות ועכברים ועוד. באשר לשיטות ההדברה השונות, חשוב מאוד להדגיש כאן משהו. אם בחרתם במדביר אשר מעוניין לפזר רעל כאמצעי הדברת מזיקים שונים, חובה לבדוק הסמכות של אותו מדביר.

 

שימו לב, פיזור רעל הוא אסור בחוק, אלא אם כן ישנה הסמכה המתירה זאת. מעבר לכך שפיזור רעל הוא לא חוקי ויגרור קנסות חמורים, מדובר במעשה מאוד מסוכן לאדם, לבעלי החיים ברחוב וחיות המחמד בבית. רוצים לקרוא עוד מידע על חרקים נפוצים בארץ? מומלץ וכדאי! מדבירים פלוס מרכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת. השאירו פרטים ומהות פנייתכם, הפורטל ימצא עבורכם עד 3 חברות הדברה מומלצות בתוך דקות. תנו להצעות להגיע אליכם, אל תעבדו קשה.

 

לכל שאלה ולקבלת מספר הצעות מחיר, ניתן לגשת לעמוד הפייסבוק של מדבירים פלוס ולקבל מענה מיידי.