כותרות אחרונות
Search

אתר הסחר של רנואר ו-Twentyfourseven משתתפים לראשונה ב Shopping.il המתקיים ב 11/11 – 12/11

במסגרת הפעילות יציעו שני האתרים מגוון של פריטים אשר ימכרו בבלעדיות באתרי המסחר האלקטרוני במחירים שוברי שוק לצד מבצעי מכר על קולקציית החורף בהנחות של עד 70% למשך 48 שעות בלבד.

לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר: "קבוצת רנואר מברכת על היוזמה של גוגל ישראל לחשוף את הציבור הישראלי לאפשרויות המגוונות ולחוויית הקנייה של המסחר המקוון בישראל. אנו מזמינים את כלל הציבור הגולשים ליהנות ממבצעים חסרי תקדים במהלך 48 השעות של SHOPING.IL  באתרי רנואר ו-Twentyfourseven

renuar 14

לראשונה מותגי האופנה רנואר ו-Twentyfourseven ייקחו חלק במהלך "Shopping.il" שנוצר מחיבור של חברת גוגל וישראכרט אשר נמשך 48 שעות בין התאריכים 11-12/11 לאחר שבשנה שעברה הצליח מאוד וסחף אחריו כחצי מיליון צרכנים ברשת.

רנואר ו Twentyfourseven- יציעו כעשרות פריטי אופנה מגוונים מעונת החורף 2015-16 הכוללים מעילים, קרדיגנים, חולצות, ג'ינסים, סריגים, פונצ'ו, שמלות וחצאיות בהנחה משמעותית של עד %70 באתרי המכירות של המותגים.

renuar 16

עם השקת המהלך, החברה מתחייבת לאספקת המוצרים המוזמנים דרך האתר המקוון תוך 4 ימי עסקים ומתחייבת להחזר כספי מלא עבור מוצרים באריזתם המקורית שלא נעשה בהם שימוש עד 21 ימים ממועד הרכישה.

כתובת האתר:

www.renuar.co.il

http://www.twentyfourseven.co.il/

 

אודות קבוצת רנואר

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.