כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה Napapijri משיק קולקציות קז'ואל יוקרתית לחורף 2016

"נפפירי", מותג  אופנה יוקרתי שהחל את דרכו לפני כשני עשורים כמותג תיקים לטיולים והפך בשנים האחרונות להצלחה עולמית כשהשיק קולקציות בהשראת מסעות. מציע   קולקציות קז'ואל יוקרתית ב-3 קטגוריות – נשים, גברים,ילדים  וחוויית קניה ברמה בינלאומית.

עם לוגו הנושא את  סמל הדגל הפינלנדי וחנויות דגל במיקומים מרכזיים בעולם כולו – פריז, רומא ועוד…, הוא נוחת באוקטובר בארצנו, ושם אותנו על ה"מפה" העולמית  כשהוא משיק  3 חנויות דגל בישראל- מתחם שרונה תל אביב, טיילת הרודס באילת ובקרוב בקניון ארנה  הרצליה.

napapiri 1

קולקציית החורף
קולקציית האופנה החורפית של נפפרי מציעה קו אופנה ופריטים משלימים בהשראת מסעות בעולם. קולקציית IRISH CLUB מציגה  פריטים  באווירת הקולג', דגמי ה- CANADIAN WORKER הם ההשראה לבגדים חמים יותר, דגמי ה- LUXURY CAPSULE מהווים קו ביגוד אקסקלוסיבי שפותח לראשונה על ידי NAPAPIJRI כדי להעניק מגע של יוקרה לביגוד האייקוני של המותג  וקולקציית סקי כמיטב המסורת של המותג עם מעילים מאסיבים ובעלי פיתוח טכנולוגי הטרמו פייבר .

napapiri 2

קולקציה מקדימה
הקולקציה שתוצג בתחילת העונה מקבלת את השראתה מנושא PLAINS DREAMER, בגוונים של כחול. החולצות תפורות מבדים טבעיים ורכים ומודפסות בהדפסים משובצים וזעירים, הנראים גם על שולי הבגדים ועל בטנת הקפוצ'ונים. בגדי השטח כוללים ז'קטים שניתן ללבוש ממש 24/7, והם קלים ביותר ודו צדדיים. הברדס תפור מבדי כותנה והאימוניות כוללות הדפסי פרחים ואת רקמת הדגל הנורווגי.

napapiri 3

קולקציה עיקרית

גיאוגרפיה
דגמי ה- IRISH CLUB מציגים עולם המעורר את אווירת הקולג', ומשתמשים בבדים שונים ובהדפסים גיאומטריים כדי ליצור מראה של "תלבושת אחידה". ההדפסים והדוגמאות נלקחים מהמוטיבים של הצמר והופכים את מעיל הגשם, ז'קט השטח והברדס לפריטי חובה במלתחה האורבנית. מעילי הצמר מגיעים בצבעי הסוואה בגווני ירוק ואפור כהה, עם בטנה בצבע שחור.

דגמי ה- CANADIAN WORKER הם ההשראה לבגדים חמים יותר. בגדים אלה נתפרים בצבעי כחול, אדום ואפור, ובשילובים של חום-צהוב/כחול וחום/כתום. גם כאן שולטים ההדפסים המשובצים. ניתן לראות אותם על גבי מעילים וז'קטים, ובגרסתם המוקטנת על גבי חולצות. בנוסף להדפסים המשובצים המסורתיים, גם הדפסי הזיגזג ניכרים על הסריגים.

דגמי ה- LUXURY CAPSULE מהווים קו ביגוד אקסקלוסיבי שפותח לראשונה על ידי NAPAPIJRI כדי להעניק מגע של יוקרה לביגוד האייקוני של המותג. הדגמים הללו זוכים לתוספת של טלאי עור טבעיים, עליהם מוטבע דגל נורבגיה. ערכם הנוסטלגי של דגמי Skidoo, ו- Open Rainforest משתפר עוד יותר הודות לשימוש בחומרים איכותיים ויוקרתיים כמו קשמיר, צמר Chevron ותערובת של עור, סריגים וניילון. הז'קטים שנתפרים הם שימושיים ועל-זמניים, וניתן ללבוש אותם מעל מכנסיים רכים. את הבגדים ניתן להשיג בגווני אפור וירוק קלאסיים וגם בגווני פסטל רכים.

napapiri 4

אותנטיות
חשבו על הצפון. הגיע הזמן לנסוע, לעסוק בסקי בהרים ולהירגע ביעדים רחוקים, מושלגים וחורפיים. חשבו על הז'קטים האייקוניים של Napapijri בגווני האפור, החום והמלאנז', העשויים מחומרים מעולים ומתקדמים. את בגדי ה- Skidoo ניתן להשיג בזהב וכסף, בשילובי צמר ניילון, ובהדפסים של פתיתי שלג. עבודת הטלאים זוכה לתחייה מחודשת ולמראה מודרני בהשראת גבישי הקרח והמים הזורמים באי הדובים בנורבגיה.

קולקציית הסקי מתמקדת בבגדים טכניים ועמידים, בטכנולוגיה שמדגישה את הפונקציונאליות של הבגד ומבטיחה חופש תנועה מלא על מסלולי הסקי. הבגד עשוי משני בדים  חדשניים, קלים ונוחים במיוחד. סגנון הטלאים מוגדר בעזרת קווים גליים הדומים לפתיתי שלג, ופרווה מלאכותית מתווספת לבגד כדי להעניק לו עידון. הטלאים בצבעים המנוגדים מוסיפים לז'קט זהות ייחודית.

מחירים : 179 -299 ₪, חולצות פולו- 299-649 ₪, חולצות מכופתרות- 399-899 ₪, סריגים 449- 1099 ₪ , מעילים 699-2500 ₪ , מעילי עור- 2500-5000 ₪, ג'ינסים- 499- 749 ₪, מכנסי צ'ינו- 549 ₪, תיקים 199 – 2000 ₪, כובעים 149 ₪- 299 ₪, צעיפים- 149-399 ₪ .

להשיג בחנות הגדל החדשה מתחם שרונה תל אביב, טיילת הרודס אילת ובקרוב בקניון ארנה הרצליה

napapiri 5

אודות המותג נפפרי

אודות Napapijri-  מקור השם Napapijri מפינלנד, ומשמעו 'חוג הקוטב הצפוני'. הסיפור של Napapijri החל בתחילת שנות התשעים ב- Asota.  חברת Green Sport Monte Bianco spa הוקמה מתוך כוונה לייצר תיקים ותיקי גב חדשניים ורב-תכליתיים, תחת המותג Napapijri, כדי לספק את הצרכים של טיילים. טווח העיסוק של העסק המשפחתי התרחב באופן טבעי גם לביגוד – תחום שאליו הביאה החברה את כל הידע הטכני שצברה ובו-זמנית התמקדה בסגנון שהיה נבדל ממותגי הספורט 'נטו'. על ידי שימוש בצבעים לא בולטים ובפריטי לבוש שדומים יותר לפריטי הלבוש העירוניים, עם הזמן המותג הכיל פריטים שנטשו את הצבעים המבריקים שהיו לאופנה על השלג, לטובת מראה שונה לגמרי שיצר טרנד עוצמתי חדש בענף.

napapiri 7 napapiri 6

Napapijri נחל הצלחה מיידית, והמותג שהיווה את חותמת האיכות הנורבגית הופיע אף בחלקים ה"עירוניים" יותר של התעשייה. רחובות העיר התוודעו, זו הפעם הראשונה, למותג טכני/ספורטיבי ייחודי – ההפך הגמור ממה שעשו כל השאר, השאלת הביגוד "הפעיל" כדי לשנות מחדש את הסגנון של הביגוד היומיומי.

כיום יש ל-Napapijri  12 חנויות בבעלותה (מילאנו, פריס, טוקיו, ניו יורק, מיאמי, סנט טרופה, מינכן, אנטוורפן, ברלין, שמוני, יוקוהמה, הירושימה ואוסאקה), 34 חנויות בשותפות ולמעלה מ-2,500 נקודות מכירה ברחבי העולם.