כותרות אחרונות
Search

אתר ה e-commerce Groupon מציג: מתחם מחשבים וטאבלטים

 

לאור הביקוש הרב והמחירים התחרותיים מרחיבה "גרופון" את תחום המחשוב ומציעה מגוון מחשבים וטאבלטים

אתר ה e-commerce המוביל "גרופון", מעלה בימים אלה 'חנות מחשבים' חדשה המציעה מנעד רחב מאד של מחשבים, טאבלטים, מעבדים ושלל מותגים מובילים. מדובר בדגמים חדשים שניתן למצוא ברשתות המובילות.

לחנות זו היצע של כ 100 עסקאות של מחשבים ניידים ונייחים לצד טאבלטים. בין אם מדובר במחשב ביתי, מחשב לעסקים, מחשבים עם פונקציונאליות ייעודית (דוגמת מחשב מיוחד לגיימרים) וכו'.

חלק גדול מהמחשבים והטאבלטים המוצעים הם מחשבים מחודשים אשר הגיעו מעמדות תצוגה ונמכרים כעת במחירים אטרקטיביים במיוחד. כאשר כל המוצרים בעלי אחריות מלאה למשך שנה.

בין מגוון המוצרים שמציע האתר, ניתן למצוא מותגים מובילים דוגמת :

מחשבים ניידים :;Toshiba; acer; Hp  Dell, Lenovo, Asus

מחשבים נייחים: acer; Hp, Dell, Lenovo

טאבלטים : Hp, Samsung, Acer.

המחשבים השונים נמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, נמוכים משמעותית ממחירי השוק, כך למשל: טאבלט של Lenovo יימכר במחיר של החל מ 999 ₪, מחשב נייד של DELL  יימכר במחיר מיוחד של החל מ – 1,899 ₪ ועוד.

רן פילרסדורף, סמנכ"ל סחר בגרופון: "לאור הביקוש הרב בקרב לקוחותינו, דאגנו לייצר מנעד רחב מאד של מחשבים וטאבלטים העונים על צרכים שונים ומגוונים. הקמת החנות והרחבת קטגוריית המחשבים הנה חלק בלתי נפרד מהאג'נדה שלנו, להנגיש לצרכן הישראלי סל מוצרים איכותי ומתקדם במחירים נמוכים משמעותית מאלה המקובלים בשוק".

לצפייה בקטגוריה ופרטים נוספים, היכנסו לאתר גרופון :

http://www.groupon.co.il/occasion/il_computers