כותרות אחרונות
Search

בארי אבידן – סיורים תיאטרליים בשבילי הארץ – סיור הדגל – צלילה למנהרת הזמן של יפו.

צילום: יח"צ

 

 

בארי אבידן – סיורים תיאטרליים בשבילי הארץ.

סיור הדגל – צלילה למנהרת הזמן של יפו.

 

מזה שנה שלמה שתחום המחול בארץ ובעולם נדם. בארי אבידן, כוריאוגרף, במאי ומעצב תלבושות מוערך בתחום המחול הישראלי לבמה, הרגיש זאת על בשרו, אבל החליט לעשות מעשה. אבידן הוא מורה דרך מוסמך שאהבתו לארץ רבה, הן בפן הגיאוגרפי וההיסטורי, עם קשר חזק לסיפורי התנ"ך.

 

אבידן הכריזמטי החליט לאגד את מגוון כישרונותיו בתחומי המשחק, הריקוד, העיצוב וההוראה, בשילוב עם ערכי היהדות ואהבת הארץ אשר ליוו אותו כל חייו מאז ילדותו, והחל קריירה של מורה דרך. התמחותו ביפו ובתל אביב, על מורשתה וההיסטוריה הייחודית שלה וכן צלילה למנהרת הזמן של יפו, אולם הוא מדריך סיורים גם במקומות רבים אחרים בארץ.

 

צילום: יח"צ

 

"מבחינתי, להיות מורה דרך בארץ ישראל זו אהבה טהורה", אומר בארי אבידן. "את הסיורים אני מתבל בטעימות תיאטרון וריקוד, סיפורים מעניינים על חייהם של אישים משפיעים מהעבר היהודי והישראלי וכל זאת באמצעות תלבושות מרהיבות, אותן עיצבתי כמובן בעצמי והרבה הומור, אשר הופכים כל סיור  לחווייתי ומיוחד".

 

סיור הדגל – צלילה למנהרת הזמן של יפו:

המשתתפים עוברים דרך התקופות הקדומות של יפו הקסומה, ועד העת החדשה, עם הרבה קריצות וסיפורים תיאטרליים. הם פוגשים את נפוליאון, קזבלן, אבו-נבוט ואפילו את פרעה. אי אפשר כמובן לבקר ביפו מבלי להיכנס לסמטאות יפו, שם יכירו המטיילים את אחינו המוסלמים והנוצרים, יטעמו מהקולינריה המתובלת בטעמי העדות ובכור ההיתוך וישובו לבתיהם עם הרבה ידע, אך בעיקר מחייכים.

 

צילום: יח"צ

 

הסיורים מתאימים כאירועי גיבוש לחברות וארגונים וגם לגופים פרטיים.

טעימה מהסיור ביפו: https://bit.ly/2ZdzaJV

לינק לאתר של בארי אבידן >>> https://barry-guide.co.il/