כותרות אחרונות
Search

בגדי גברים לקיץ – צ'ק ליסט חובה.!

צילום: freepik

 

 

בגדי גברים לקיץ – צ'ק ליסט חובה.!

בחום הלוהט של הקיץ, כל גבר משתוקק לנוחות, בלי להתפשר על הסגנון והסטייל שלו. ככל שהטמפרטורות עולות והלחות מתגברת, אתם צריכים לחדש את המלתחה שלכם, עם קולקציית חובה של בגדי גברים לקיץ, שמשלבת את הרוגע והנוחות המושלמים, עם אופנה ושיק.

לאמץ את טרנד חולצות האוברסייז:

במאמר זה נחשוף את פריטי הלבוש הקיציים המרכזיים, ששייכים לארסנל בגדי הקיץ, בארון של כל גבר ישראלי. תתכוננו לקיץ מושלם!

 

אין דבר שמצהיר על עצמו: "אופנתי בלי מאמץ" בארון בגדי גברים, יותר מחולצת אוברסייז נוחה. היצירה הרב תכליתית הזו, מגיעה בדוגמאות שונות, ועשויה מבדים שונים כמו כותנה ופשתן, על מנת שתוכלו להתאים אותה לכל דבר אפשרי. מכנסי ג'ינס אהובים, מכנסיים מחוייטים, דגמחים לגברים וכל הופעה אחרת.

 

חולצת האוברסייז מבטאת אלגנטיות נינוחה, ומראה בטוח וסוחף. תהנו!

 

להמציא מחדש את המכנסיים:

כשהטמפרטורה גבוהה, כל מכנס צר ומחוייט, עלול לגרום לכם להרגיש אי נוחות והגבלה. החליפו את מכנסי הג'ינס המחוייטים והכניסו לקולקציית בגדי גברים לקיץ שלכם, מכנסי כותנה או פשתן בגוונים בהירים כמו כחול בהיר, לבן, בז' או זית. בדים נושמים ישמרו עליכם בטמפרטורה נעימה, ויספקו לכם למרות הנוחות מראה מתוחכם ומודרני.

 

מכנס בגיזרה משוחררת, או מכנס קצר, ישתלב בצורה מושלמת עם חולצת טי, מכופתרת פתוחה, או חולצות אוברסייז שהזכרנו עכשיו.

 

צילום: freepik

 

שחקו עם הנעליים שלכם:

לא התכוונו משחק- משחק, גיימינג. אלא גיוון. כפכפי אצבע נוחים לחוף הים. בגדי גברים לקיץ באופן מפתיע כוללים בתוכם תמיד גם כפכף אחד או שניים, או עשרה. אבל בחירת נעליים המשדרות נוחות ומעמד, הן מה שאתם צריכים באמת.

 

סניקרס נוחות, או כפכפים מעוצבים, הם אלטרנטיבות נוחות ומושלמות, לקיץ הישראלי. אם תלכו על גוונים בהירים ונייטרליים, כמו לבן או בז', הם יתאימו לכל בגד, ויתנו קו קלאסי. אם אתם אנשים נועזים, ומחפשים לבטא את האישיות שלכם גם בנעליים… מה דעתכם על נעל אדומה או כתומה?

 

אקססוריז לגברים:

אף קולקציית בגדי גברים לקיץ, לא שלמה בלי האביזרים הנכונים. שלבו בתלבושת שלכם משקפיי שמש אופנתיים, בעלי עדשות שקופות למחצה. אם אתם נועזים, עדשות צבעוניות ומטאליות, הן בדיוק מה שאתם חייבים להחזיק.

 

הזרועות החשופות של הקיץ מזמינות כל כך יפה צמידי עור, שעונים ושרוכים מדהימים. לא תתנו להן? כך תשדרגו את המראה שלכם בלי כל מאמץ, ותיראו מושלם. מלאי סטייל ודרמה.

 

השקיעו בבדים חכמים:

הטכנולוגיה הלבישה מציעה פתרונות מעולים כמו בגדים מנדפי לחות, או בדים שנועדו לשמור על יובש ורעננות לכל אורך היום. אם אתם לא רוצים לוותר על בגדי גברים לקיץ  אופנתיים ומרשימים, תוכלו להעזר בגופיות דריי פיט מתחת לבגדים, ואף אחד לא יוכל לנחש, שנעים לכם כאילו אתם בשוויץ.

 

 

EY-JEANS – בגדי גברים מושלמים:

EY-JEANS, חנות הבגדים שלכם ברשת. אנו מציעים מגוון עצום של בגדי פנאי, דגמחים, חולצות אוברסייז ועוד, המשקפים יותר מ- 20 שנות נסיון בתחום ייצור הבגדים. הבדים שלנו מיובאים מאיטליה והולנד, ומעובדים לבגדים מעוצבים מבית מעצבי האופנה המוכשרים שלנו.

 

אתם מוזמנים ליצור קשר בכל דילמה ונשמח לעזור לכם!