כותרות אחרונות
Search

בדיקת שוק שערכה חברת "בריקסטון" קובעת שברבעון הראשון של שנת 2021 היה גידול של 25% בביקוש לכספות במתחמי כספות סגורים.

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" צילום: מורג ביטן

 

בדיקת שוק שערכה חברת מתחם הכספות "בריקסטון" קובעת שברבעון הראשון של שנת 2021 היה גידול של 25% בביקוש לכספות במתחמי כספות סגורים.

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון": "בדיקת שוק שערכה החברה קובעת שברבעון הראשון של שנת 2021 היה גידול של 25% בביקוש לכספות במתחמי כספות סגורים. 

הסיבה ככל הנראה היא העובדה שבתקופת משבר הקורונה והסגר בבתים הישראלים מצאו בבתים אוספים וחפצי ערך ומסמכים סנטימנטליים שמומלץ לאחסנם בכספות מאובטחות".

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון": בדיקת שוק שערכה החברה קובעת שברבעון הראשון של שנת 2021 היה גידול של 25% בביקוש לכספות במתחמי כספות סגורים לאור העובדה שבתקופת משבר הקורונה והסגר בבתים הישראלים מצאו בבתים אוספים וחפצי ערך ומסמכים סנטימנטליים שמומלץ לאחסנם בכספות מאובטחות.

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" צילום: מורג ביטן

 

ביקוש נוסף לכספות הינו בעקבות המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הוירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו, ובשל העובדה כי אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר, איבדו אותם משקיעים, את כל חסכונותיהם– מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים, שומרים אותם בלדג'ר, שהינו דיסק און קי.

 

בלדג'ר שכזה, יש סכנה שבאם יאבד או יגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים ולאחרונה התפרסם מקרה שבחורה ישראלית שאיבדה את הדיסקאונקי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ובשל העובדה שאין כל אפשרות להתחקות ולעקוב אחרי המידע היא איבדה איבדו את כל חסכונותיה.

 

עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" צילום: מורג ביטן

 

עו"ד אינדיג, מנכ"ל מתחם הכספות "בריקסטון" מציין, שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים.

 

בישראל יש כ- מיליון כספות בבתים פרטיים בבתי עסק ובמתחמי כספות.

מחיר השכרת כספת במתחם הכספות "בריקסטון" 1,650 ₪ + מע"מ.