כותרות אחרונות
Search

בהגרלת הצ'אנס של מפעל הפייס חולק סכום חסר תקדים של 22.5 מיליון ₪

בהגרלת הצ'אנס חולק סכום חסר תקדים של  22.5 מיליון ₪

 

לראשונה בתולדות הצ'אנס של מפעל הפיס, חולקו  22.5 מיליון ₪, לאחר שעשרות אלפי משתתפים ניחשו את הצירוף הזוכה: 9999

 

בהגרלת הצ'אנס, עלה בגורל הצירוף 9999, כתוצאה מכך מפעל הפיס שילם לכלל המנחשים נכונה סכום חסר תקדים בצ'אנס בסך 22.5 מיליון ₪ הצירוף 9999  שעלה בגורל, נחשב נדיר מבחינת המשתתפים.

 

אבי לוי, מנהל שיווק במפעל הפיס מסביר את המהלך:"בכל הגרלת צ'אנס המשתתפים נוטים לשלוח יותר צירופים של רבעיות מסוג 7777, 9999 AAAA וכו', בכל פעם שצירוף כזה עולה בגורל מפעל הפיס משלם פרסים בהיקפים גדולים, אבל הפעם מדובר במקרה יוצא דופן, מעולם הצ'אנס לא שילם בהגרלת הצ'אנס סכום כל כך גבוה של 22.5 וחצי מיליון. מה שיפה הפעם שבהגרלות אחרות בדרך כלל את הפרס לוקח זוכה אחד או שני זוכים, במקרה של הצ'אנס הפרס היוצא דופן התחלק בין עשרות אלפי זוכים".

דפנה נעים שאול סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס ציינה" אנו שמחים על כל זכייה בהגרלת הצ'אנס  ועוד יותר שמחים כשמדובר ב-  22.5 מיליון ₪ , בטח כשהסכום החסר תקדים הזה מתחלק בין עשרות אלפי זוכים ואוהבים שכל כך הרבה זוכים בהגרלה בודדת".

 

כל משתתף בהגרלת הצ'אנס מתבקש לנחש ארבעה קלפים מתוך ארבע סדרות של קלפים ולבחור את סכום השתתפותו, שיכול לנוע בין חמישה שקלים ל-500 שקלים. סיכויי הזכייה בהגרלת צ'אנס רגילה הינם 1:4,096. סיכויי זכייה בהגרלה זו, מאוד גבוהים יחסית להגרלות אחרות.