כותרות אחרונות
Search

בהוד והדר, נחנך הקניון הראשון בעיר "חריש"

גוזרים את הסרט – צילום: אבי בר 

 

בהוד והדר, נחנך הקניון הראשון בעיר "חריש"

חנן מור, יו"ר קבוצת הנדל"ן "MORE" וראש עיריית חריש יצחק קשת אירחו את טקס השקת הקניון החדש של הקבוצה בעיר חריש.

הקניון החדש הוא הראשון והיחיד בעיר המתפתחת, שנבנה בהשקעה של 76.5 מיליון ₪.

נכחו באירוע המרגש, השר יואב גלנט, ראש העיר יצחק קשת, חנן מור יו"ר קבוצת הנדל"ן "מור" שבנתה את הקניון ומנכ"ל "שופרסל" איציק אברכהן.

מימין: חנן מור, השר יואב גלנט, יצחק קשת – צילום: אבי בר

מדובר בקניון פתוח המשתרע על שטח של 10 אלף מ"ר, הפועל מזה 3 חודשים במתכונת השקה רכה. בקניון החדש התמקמו רשתות גדולות כמו: "שופרסל" "מקדונלדס", "סופר פארם", "חנויות פוקס", "גולדה", ביגוד ועוד…

ראש עיריית חריש יצחק קשת – צילום: אבי בר

בהמשך יפעלו בקניון פתרונות קמעונאיים מתקדמים  –דוגמת עגלות חכמות וקופות תשלום עצמי בשופרסל, תקשורת דיגיטלית של עסקים במועדוני לקוחות דרך הרשתות החברתיות ואפליקציית עדכון על אירועים והטבות.

גוזרים את הסרט – צילום: אבי בר 

את גזירת הסרט הרשמית ביצעו באופן חגיגי חנן מור היו"ר ואבי מאור מנכ"ל הקבוצה, יחד עם שר הקליטה והעלייה יואב גלנט, ראש עיריית חריש יצחק קשת ומנכ"ל שופרסל איציק אברכהן.

חנן מור יו"ר קבוצת "מור" – צילום: אבי בר

חנן מור: "היום אנחנו חונכים את  קניון מור בחריש. פורמט ייחודי של מרכז מסחרי   פתוח מספיק גדול ומספיק קטן, שמציע מגוון מתוכנן של חנויות מתמחות המספקות לעיר החדשה את ה"לחם והחמאה" שלה. מרכז מסחרי שכונתי-אזורי קלאסי עם עוגן מהותי ומענה לצרכי היומיום של המשפחות בעיר החדשה חריש".

איציק אברכהן נמנכ"ל שופרסל – צילום: אבי בר

איציק אברכהן: "הסתובבתי בחריש לפני כמה שנים, היה פה רק מכולת בתוך קרוואן. מספר חודשים לאחר מכן הגעתי שוב וראיתי את הקצב המדהים של הבנייה. באותו רגע החלטתי להיכנס לעיר וסיכמנו יחד עם חנן על חנות  הדגל שלנו בקניון, שהיא מהיפות, הגדולות והמושקעות ביותר לא רק בארץ, גם באירופה"

השר יואב גלנט – צילום: אבי בר 

השר גלנט: "כשהבאתי את רוה"מ והשרים לישיבת ממשלה בחריש בנובמבר 2015 – ככה דמיינתי את העתיד שלה. עיר פורחת, עם מרכזי בילוי גדולים וקהילה של תושבים, יזמים ועסקים שגדלה בכל יום"