כותרות אחרונות
Search

בואו להכיר את סדרת המקררים של המותגים המובילים בעולם, "בוש" ו"סימנס" עם תכנית שבת הלכתית חדשנית.!

צילום: באדיבות "סימנס"

 

בואו להכיר את סדרת המקררים של המותגים המובילים בעולם, "בוש" ו"סימנס" עם תכנית שבת הלכתית חדשנית.!

BSH, היבואנית הרשמית של מותגי בוש וסימנס, משיקה סדרת מקררים עם מצב תכנית שבת באישור הלכתי, בנפחים גדולים במיוחד של 517 ליטר ו-617 ליטר. מדובר בסדרה חסכונית – דירוג אנרגיה A, הכוללת מגוון מנגנונים להארכת טריות המזון, אשר מגיעה בעיצוב של מקרר עם מקפיא תחתון, לנוחות מרבית, ובצבעים קלאסיים של נירוסטה ולבן.

 

צילום: באדיבות "סימנס"

 

 

BSH, היבואנית הרשמית של המותגים בוש וסימנס, משיקה סדרת מקררים גדולה במיוחד עם מקפיא תחתון, בנפח של 517 ליטר ו-617 ליטר. המותג בוש מציע מקרר בנפח 517 ליטר בצבע נירוסטה (AI31L76KGN), ומקררים בנפח 617 ליטר בצבע לבן ((KGN86AW31L ונירוסטה ((KGN86AI31L. המקררים חסכוניים במיוחד וזכו בדירוג אנרגיה A, והם כוללים תכנית שבת חדשה שקיבלה אישור מהודר של מכון מדעי טכנולוגי להלכה. והמקררים מגיעים גם עם טכנולוגיה חדשנית VitaFresh plus- המאריכה את טריות המזון עד פי 2 (לעומת מקרר רגיל) באמצעות טמפרטורה נמוכה וקבועה. בנוסף לנפח הגדול, המקררים מוארים בתאורת LED מתקדמת ורכה בתאים.

 

צילום: באדיבות "בוש,

 

המותג סימנס גם הוא מציע שני נפחי אחסון בסדרה בצבע נירוסטה- 517 ליטר ((KG76NAI31L ו-617 ליטר ((KG86NAI31L. המקררים של הסדרה בעלי פיקוד שבת מהודר באישור מכון מדעי טכנולוגי להלכה. בעת הפעלת מצב השבת תנוטרל התאורה וצלילי ההתראות וההודעות בלוח הפיקוד. המקררים חסכוניים במיוחד וזכו בדירוג אנרגיה A. בנוסף, הם מגיעים עם לחצנים ייחודיים –  Super Cooling/ Super Freezing לקירור או הקפאה מהירה של מזון טרי.

 

מחיר מומלץ לצרכן לדגמים של 517 ליטר- 5,990 ₪, לדגמים של 617 ליטר- 6,790 ₪.