כותרות אחרונות
Search

בואו לקחת חלק ב "Ultra Hack 2.0" שיתקיים בישראל, 2-5 דצמבר.

 

 

בואו לקחת חלק ב Ultra Hack 2.0 – ההאקתון הגדול ביותר לערבים ויהודים שיתקיים בישראל, 2-5 דצמבר.

כ-200 משתתפים, ובתוכם מהנדסים, מפתחים ומעצבים, סטודנטים ומועסקים, יהודים וערבים צפויים לקחת חלק במה שמסתמן כהאקתון הערבי-יהודי הגדול ביותר שיערך  בישראל.

סאמי סעדי, מנכ"ל משותף וממייסדי צופן: "הקורונה הוכיחה מעל לכל ספק שהמיומנות גוברת על הגיאוגרפיה. יש מאות צעירים ערבים שעקרונית יכולים מחר בבוקר להתחיל לעבוד בהייטק".

להרשמה:       https://bit.ly/327ibe3

 

בעבר, האקתונים נערכו בבירות העולם הגדולות ובמוקדי הייטק כמו ניו יורק, פאלו-אלטו, לונדון וגם בהרצליה ורמת החייל. בשנת 2012 הצטרפה לרשימה היוקרתית גם העיר נצרת, שביוזמת ארגון צופן ושותפים ארחה את ההאקתון הראשון שזכה להדים בארץ ובעולם והשתתפו בו כ150 איש. מאז, המסורת המשיכה וגם בכפר קאסם נערכו האקתונים ביוזמת צופן. כמו מרבית האירועים, בעידן הקורונה, יערך השנה האקתון אונליין.

 

"בדרך כלל, בגלל שהאירוע נערך בסופ"ש ובעיר ערבית, מרבית המשתתפים היו ערבים ורק מיעוט של יהודים. אבל המפגש ושיתוף הפעולה תמיד עלו יפה והניבו מיזמים יוצאי דופן" אמרו מארגני האירוע. "השנה, נהפוך את הלימון ללימונדה, עם נענע. המעבר לאונליין הוא דווקא הזדמנות נהדרת לחגיגה רבת-משתתפים  ואנחנו מצפים ל200 משתתפים, צעירים וצעירות, יהודים וערבים.

 

האקתון Ultra Hack 2.0 ייפתח ביום רביעי ה-2 בדצמבר בערב וימשך 72 שעות. בסופו של ההאקתון, בשבת (5.12) קבוצת שופטים – המורכבת מאנשי עסקים, יזמים, משקיעים ואף בכירים בחברות הייטק ישראליות ובינלאומיות תבחר את הקבוצה המנצחת. סך כל הפרסים שיחולקו הוא בסך כ40,000 ₪.

 

האקתון (מורכב מצמד המילים Hacking ו- Marathon) מכנס לפרק זמן קצר וקצוב, בדרך כלל סופשבוע, קבוצה של אנשים בעלי יכולות יזמיות ויצירתיות, במטרה לגבש רעיון חדש/ני ולפתחו לידי מוצר ראשוני. ברוח התקופה, ההאקתון הקרוב יעסוק בהתמודדות עם אתגר הלמידה, העבודה והחיים בעידן הדיגיטלי וה- New Normal, ובפיתוח פתרונות קריאטיביים וכלים חדשים.

 

סאמי סעדי, מנכ"ל משותף ומייסדי ארגון צופן: "הגיעה העת לשתף פעולה ולחבור יחד יהודים וערבים בבניית אקוסיסטם משותף. בסופו של דבר כולם יוצאים נשכרים מזה, ובראש ובראשונה הכלכלה הישראלית, שבימים אלו זקוקה יותר מתמיד לקרש קפיצה ולגלגלי הצלה. ההייטק הוא ללא ספק הגלגל המשמעותי. הקורונה הוכיחה מעל לכל ספק שהמיומנות גוברת על הגיאוגרפיה. יש מאות צעירים ערבים שעקרונית יכולים מחר בבוקר להתחיל לעבוד בהייטק".

 

להרשמה:       https://bit.ly/327ibe3