כותרות אחרונות
Search

בואו לשבור את שיא "גינס" בפארק המים בשפיים

האם שיא גינס חדש עומד להישבר בישראל!?

עמותת "אפשר לנצח" ופארק המים "שפיים" מזמינים את הקהל הרחב לשבור את שיא גינס בנושא:  כמות האנשים הנמרחים בקרם הגנה בו זמנית הגדולה ביותר!

השיא ישבר  כך מקווים המארגנים, ביום שני ה- 15 לאוגוסט בשעה 12:00 בבריכת הגלים של פארק המים "שפיים"

עמותת "אפשר לנצח", הפועלת לקידום המודעות ומניעת מחלת הסרטן ופארק המים "שפיים", פארק החוויות הגדול בישראל, קוראים לקהל הרחב להגיע ב-15 לאוגוסט (יום שני) לשבור את שיא גינס העולמי במספר האנשים הגדול בעולם אשר נמרחים בקרם הגנה בו זמנית.

נכון להיום, שיא גינס בכמות הנמרחים בקרם הגנה בו זמנית עומד על 1822 אנשים. השיא  נקבע ב-18 במאי 2014 בעיר מילווקי, ויסקונסין שבארה"ב אותו יזמה קרן "התקווה של אן" הפועל להעלאת המודעות לסרטן מלנומה.

לינק לשיא גינס הנוכחי: http://www.guinnessworldrecords.com/world-records/most-people-applying-sunscreen

עמותת "אפשר לנצח" אשר פועל להעלאת המודעות למלחמה בסרטן, חברה לפארק המים "שפיים" על מנת לשבור את השיא הקיים ולעודד התנהגות חכמה בשמש. על מנת לשבור את השיא הקיים יתקבצו כל מבקרי הפארק באותו מיקום, בעת ובעונה אחת וימרחו למשך 2 דקות מלאות בקרם הגנה. בכך תיכנס ישראל לספר השיאים של גינס ותקבע היסטוריה.

אפי סוביץ' מעמותת "אפשר לנצח": הסטטיסטיקה העגומה מספרת כי אחד מכל שלושה ישראלים עלול לחלות בסרטן. יחד עם הנתון כי קרוב ל60% ממקרי הסרטן המתגלים בישראל הם נסיבתיים, וניתנים למניעה באמצעות שינויים בהרגלים ובאורח החיים, אנחנו מבקשים את עזרתכם לנצח את הסטטיסטיקה להציל חיים. שינוי פשוט בהרגלים, כמו הקפדה על הגנה מהשמש יכולה להציל את חייכם, ב15/8 הצטרפו אלינו לשבירת שיא גינס – נמרחים ומנצחים!

sfaim 1

האירוע ילווה בהדרכה של אנשי צוות ובהנחיית כוכב הילדים והנוער, טל מוסרי אשר יחולקו קרם הגנה למשתתפים ויתזמנו את תחילת ההתמרחות למשך 2 דקות. לאחר מכן יועברו הנתונים ותיעוד האירוע לארגון גינס העולמי שם יקבע השיא החדש אשר ישבר.

*הכניסה לפארק המים "שפיים" כרוכה בתשלום.

על עמותת "אפשר לנצח"
מטרת עמותת "אפשר לנצח" הינה קידום פעילות למניעה וגילוי מוקדם של סרטן על כל סוגיו באמצעות העלאת מודעות לדרכי המניעה והגילוי השונות של מחלת הסרטן והשלכותיה. 

העמותה הוקמה בעקבות ניסיון אישי  כואב והתמודדות משפחתית של מייסד העמותה, אייל סנוף, עם מחלת הסרטן וכך הניסיון האישי הפך לשליחות – לנצח את הסטטיסטיקה ולהוכיח שאפשר לנצח את הסרטן.

על פארק המים "שפיים"

פארק שפיים, משתרע על פני מאה דונם של מרחבים מוריקים ושטחי צל, שוכן בצד הדרום-מערבי של קיבוץ שפיים. הפארק מציע שפע של אטרקציות, מתקנים ופעילויות נופש מהנות, המתאימים לכל הגילאים. צוות מקצועי ומיומן, סביבה נעימה ורמת בטיחות גבוהה, משלימים את החוויה ומבטיחים יום שכולו הנאה אחת גדולה.