כותרות אחרונות
Search

בזק סטור מציגה: גינה חכמה !

בזק סטור מציגה: גינה חכמה !

שיתוף פעולה ייחודי בין הבית החכם של בזק לחברת הסטארט-אפ flower care המשווקת מוצרים חכמים וידידותיים, המסייעים ביצירת תנאי גידול מושלמים לצמחים

מעתה טיפוח גינה הופך קל ונגיש מתמיד

 

בזק מרחיבה את שירותי הבית החכם ומודיעה על שיתוף פעולה המחבר את המוצרים של חברת הסטארט-אפ  ,Flower Care הכוללים מוניטור חכם לצמחים ועציץ חכם לטכנולוגיית הבית החכם שלה. במסגרת שיתוף הפעולה ניתן יהיה לרכוש את שני המוצרים בבזק סטור ולהפוך כל גינה לחכמה.   Flower Care הינה חברת סטארטאפ המפתחת מוצרים חכמים וידידותיים שמסייעים ביצירת תנאי גידול מושלמים לצמחים שונים, ומאפשרים ללקוחות ליהנות מבית מלבלב ופורח לאורך כל השנה.

צילום Hhcc plant technology

מוניטור חכם לצמחים- המוניטור הינו קטן בגודלו הפיזי. בשלב ראשוני יש להוריד את האפליקציה אשר מותאמת לאנדרואיד ולאייפון, לאחר מכן יש לשתול אותו באדמה סמוך לעציץ שאותו נרצה לגדל באופן חכם.

 

על המוניטור קיימים ארבעה חיישנים שונים אשר בודקים: רמת דישון באדמה, לחות (האם הצמח הושקה במידה הנכונה), מזהה את הטמפרטורה בסביבת הצמח, האם הוא במיקום הנכון בבית והאם הצמח מקבל מספיק אור.

 

לאחר ששותלים את המוניטור באדמה יתקבלו באפליקציה מעל 5000 סוגי צמחים בכל העולם, מהם יש לבחור את הצמח המדובר ולאחר מכן תתקבלנה התוצאות על  האופן בו נכון לגדל ולחזק את הצמח.

 

בנוסף, המוניטור מקליט ומתעד מה עבר על הצמח במהלך היום – אם ספג מספיק אור, אם הושקה וכו'.

 

עציץ חכם – עציץ מיוחד בעל חיישנים מובנים של לחות ודישון. שותלים בו צמח ונורת חיווי ייחודית המתוקנת על העציץ מעניקה סטטוס מיידי אודותיו. באפליקציה הנתונים מתועדים ומאפשרים מעקב.

צילום Hhcc plant technology

בזק סטור מציגה את האתר האונליין הראשון בישראל למוצרי דיגיטל חכמים וניתן למצוא בו מגוון מוצרים חכמים לשימוש ביתי, מעבר למערכת הבית החכם של בזק, כמו  תאורה חכמה, אינטרקום, גלאי חכמים ועוד. הרכישה בבזק סטור מאפשרת ללקוחות נוחות מקסימלית כמו תשלום בחשבון הטלפון, ייחודיות ובלעדיות בחלק ממוצרי IOT ומוצרי בזק, שרות, תמיכה ואחריות,  קופונים והטבות פרסונליות ועוד.

 

חבילת הבית החכם של בזק הינה מערכת חכמה הכוללת מגוון חיישנים המנטרים את הבית 24/7 ושולחים התראות למשתמשים על כל שינוי או חריגה אשר הייתה בבית לפי תרחישים שנקבעו על ידי הלקוח. המערכת כוללת מצלמה חכמה, חיישני תנועה, טמפרטורה ועוד, והיא המערכת המקיפה והרחבה ביותר המוצעת כיום בשוק הבתים החכמים. המשתמשים של מכשירי השמיעה יוכלו לקבל ישירות לאוזן התראות כגון: שינויים בטמפרטורה בבית, תזוזה חריגה בבית, רעש חריג, פתיחת דלת או חלון ועוד ובכך לכסות כל נקודה בבית וכל תרחיש אפשרי.