כותרות אחרונות
Search

מותג המגפיים הוותיק ברונקס כובש את העולם עם סנדלי קיץ

מותג המגפיים הוותיק ברונקס כובש את העולם עם סנדלי קיץ

חגיגה לעיניים: הלהיט שכבש את העולם עכשיו גם בסנדלי קיץ לילדות ולאמהות שלהן, כי הכי כיף להצטלם יחד!​

​הלהיט שכבש את העולם ובמיוחד את הילדות והנערות, טרנד הפאייטים המתחלפים בצבעים בוהקים וכייפים לא פוסח גם על הנעליים, שהם האקססוריז המובהק ביותר ומשדרג כל הופעה משעממת ללוק מנצח ! 

מותג הנעליים ברונקס ישראל יצא בליין צעיר במיוחד לילדות ולאמהות שלהן, עם סנדלים וכפכפים עטורים בפאייטים מתחלפים בצבעי שחור- זהב, פודרה-כסף, ושחור – כסף.

צילום: יח"צ

מותג המגפיים הוותיק, ברונקס, שכבש את הארץ שמשך יותר מ 20 שנים, עם מגפי נוחות איכותיות, שנעלם מהמדפים, חזר לפני 3 שנים עם אתר אינטרנט שהחזיר עטרה ליושנה ובמקביל מפתח יום יום קהילה מורחבת של מכורות המותג ברונקס בפייסבוק ומספרם רק גדל וגדל מדי יום​.

 

הדגמים הקלאסיים, שהלקוחות רצו לקנות מכל הארץ נראו ​ ברשת והקונות שהפכו ב​משך השנים לצרכניות מכורות של המותג חזרו וקנו בהמוניהם מהאינטרנט​.

צילום: יח"צ

המותג הוותיק מוכר בזכות הייצור הישראלי כחול לבן המקפיד על איכות ללא פשרות, נוחות הדגמים המותאמת לכף הרגל וייחודם של החומרים האיכותיים שמהם מיוצרים המגפיים.

 

לקולקציה הקלאסית של המגפיים הצטרפו לאחרונה כפכפים ונעלי נוחות לתקופת האביב.

צילום: יח"צ

המגפיים מיוצרות במיוחד ללקוחות "המכורות", שיכולות לבחור במספר צבעים וגובה פלטפורמה כרצונם. 

 

מחברת ברונקס נמסר: "לפני שנים חשבנו שהשיא מאחורינו, אך לשמחתנו הרבה, ​השכלנו  לזהות בזמן את המתרחש באינטרנט וכך מינפנו את המותג בכל אמצעי הדיגיטל שעמדו לרשותנו​ עם קולקציה חדשה לצד הדגמים הקלסיים האהובים. בהתחלה חששנו שהלקוחות לא תקבלנה את העובדה שכעת הן צריכות לרכוש באינטרנט ​ את הנעליים האהובות עליהן אפילו ​ בלי למדוד, אך נוכחנו לגלות שטעינו, הלקוחות קונות באהבה ושמחות על השינוי המבורך.״

 

ניתן לרכוש את הסנדלים/ כפכפים באתר האינטרנט של החברה

 

מידות 28-41

 

טווח מחירים 129-149 ש״ח

 

​לראיונות ניתן ליצור קשר עם ליה מנהלת המותג ומקימת אתר האינטרנט של החברה: 0523282243​

 

אתר החברה: www.bronxisrael.com

פייסבוק החברה: https://business.facebook.com/bronxbrand