כותרות אחרונות
Search

בחברת "HARMAN": "רוצים לייצר חוויה "הוליסטית" בתא הנהג ומחפשים את הסטארטאפים הישראלים שיסייעו במשימה.

חווית "הוליסטית" בתא הנהג – צילום: "הרמן"

 

כנס "EcoMotion 2023"!

בחברת "HARMAN": "רוצים לייצר חוויה "הוליסטית" בתא הנהג  ומחפשים את הסטארטאפים הישראלים שיסייעו במשימה.

 

רוברט קמפף, סגן נשיא פיתוח עסקי ב-"HARMAN, הגיע השבוע לישראל כדי לקיים סבב פגישות עם סטארטאפים ישראלים שיכולים להשתלב במסגרת הגלובלית של החברה. "השותפויות המוצלחות שיש ל-"HARMAN" עם יצרניות רכב מובילות בעולם מאפשרות לטכנולוגיות ישראליות, להגיע למיליוני  נהגים ונוסעים ברחבי העולם ולהעצים את רווחת המשתמש".

 

רוברט קמפף, סגן נשיא פיתוח עסקי ב-"HARMAN – צילום: "הרמן"

 

חברת האוטומוטיב HARMAN International, חברת בת בבעלות מלאה של "סמסונג", המתמקדת בטכנולוגיות מחוברות לרכב, סימנה את חויית הנהג ברכב (In Cabin) כאחד מתחומי המיקוד החמים וכתחום בצמיחה. לאחר שצירפה אליה החברה לא מכבר את הסטארטאפ הישראלי "CAARESYS", הגיע השבוע סמנכ״ל בכיר בחברה לכנס "אקומושן" שנערך בתל אביב, במטרה לאתר את ה׳חיבור׳ הבא. 

 

״על פי נתוני חברת המחקר "TMR", עד 2031, היקף השוק יגיע לכ- 148.1 מיליארד דולר. אנו רואים כיום יותר ויותר יצרני רכב שמשקיעים סכומי עתק בחויית הלקוח/הנהג״, אומרת מיכל גבע, מנכ״לית HARMAN ישראל, שבמתחם שלה בהוד השרון מפתחת החברה לא מעט מהחידושים שמיליוני נהגים ייחשפו אליהם בקרוב. "בין אם מדובר במסכים גדולים, סאונד איכותי, אמצעי עזר ובטיחות ואפילו חנויות אפליקציות , יש כאן חוט מקשר: ההתאמה האישית של סביבת הנהג – לנהג ולנוסעים. אין ספק, מדובר כאן במהלך שובר שוויון אמיתי ".

 

מיכל גבע מנכ"לית "הרמן" ישראל – צילום: סמדר כפרי

 

בספטמבר 22 הודיעה "HARMAN" על רכישת "CAARESYS", חברת סטארטאפ ישראלית המפתחת טכנולוגיית חישת רדאר בתא הנוסעים מבוססת רדאר. כיום, הפתרון שלה משולב במערכת ה-"Ready" של החברה המסייעת בשיפור הבטיחות והפחתת המתח של הנהג. המערכת משלבת אלגוריתמים חכמים של לימוד מכונה ונתונים מחיישני הרדאר הממוקמים בתא הנהג והיא מספקת נתונים על מידת עייפותו וריכוזו של הנהג בכביש. הפתרון חיזק את היצע הפתרונות לרכב של "HARMAN", תוך התבססות על פתרונות תא הנהג הדיגיטלי ועל המערכות המתקדמות תומכות הנהיגה (ADAS) של החברה.

 

במסגרת שבוע ״אקומושן 2023״, אליו התכנסה תעשיית האוטומוטיב הישראלית ב-23 במאי, בה לקחו חלק  איליה סלואוץ, לשעבר מייסד שותף ומנכ"ל "CAARESYS" וכיום דירקטור בחטיבת ה-ADAS  של "HARMAN" ישראל. יחד עימו לקחו חלק במפגש גם מיכל גבע מנכ"לית "הרמן" ורוברט קמפף, סגן נשיא פיתוח עסקי חטיבת  ADAS/נהיגה אוטונומית ב-"HARMAN", שהגיע לישראל כדי לקיים סבב פגישות עם סטארטאפים ישראלים נוספים שיכולים להשתלב במסגרת הגלובלית של החברה. 

 

חווית "הוליסטית" בתא הנהג – צילום: "הרמן"

 

סלואוץ דירקטור בחטיבת ה- ADAS  של "HARMAN" ישראל: "השותפויות המוצלחות שיש ל-HARMAN עם יצרניות רכב מובילות בעולם מאפשרות לטכנולוגיות ישראליות, דוגמת זו שלנו, להגיע למיליוני  נהגים ונוסעים ברחבי העולם ולהעצים את רווחת המשתמש״.

 

מסכמת מיכל גבע מנכ"לית "הרמן" ישראל: "בעבר מערכת ההנעה של הרכב (רכיבים כמו מנוע, רכיבי תמסורת, ציריות וכד׳ שדאגו לתנועה של הרכב) היו גורם מבדל עבור מותגי הרכב. כיום אחד הגורמים המבדלים המרכזיים  הוא החוויה בתוך תא הנהג. וכאן אנו נכנסים לתמונה: אנו יכולים להציע חוויות מבוססות סאונד ווידאו כמו גם קישוריות שמביאה טונות של תכנים לתוך האוטו״, ״וכאן הצוות בישראל משחק וישחק תפקיד חשוב. HARMAN מכירה בכך שישראל היא מקום מצויין למציאת חדשנות ואין לי ספק שחלק מהפתרונות העתידיים שישולבו במכוניות העתיד הקרוב יגיעו מרכישות חדשות כאן".