כותרות אחרונות
Search

בנק מזרחי-טפחות זכה במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות.

נציגי חטיבת השיווק, פרסום ופיתוח עסקי וסקטור בנקאות ישירה. – צילום: מזרחי טפחות

 

בנק מזרחי-טפחות זכה במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות. 

הישג מרשים לבנק מזרחי-טפחות, שזכה במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול.

 

הזכייה במקום הראשון הוענקה, בין היתר, בזכות אסטרטגיית שירות ייחודית, המאפשרת קשר אנושי ואישי לכמות גדולה של לקוחות, באמצעות בנקאות היברידית שמחברת בין הלקוח לבנקאי האישי שלו בכל ערוץ, לצד כלים דיגיטאליים שמפשטים תהליכי העבודה בשפה נגישה, אנושית ואישית, המאפשרים ללקוח להבין מה נדרש בכל שלב וגם להרגיש את הביטחון להתקדם בו, כאילו בנקאי אנושי נמצא לצדו בכל רגע – לצד אפשרות לסיוע מבנקאי אמיתי, הנמצא תמיד "במרחק נגיעה".

 

מנכ"ל בנק מזרחי טפחות , משה לארי ציין: "זוהי גאווה עצומה לעמוד בראש ארגון פיננסי משמעותי, בעל טביעת אצבע ייחודית, המייצג בנקאות אחרת, המתבססת על ההבנה שכולנו קודם כל בני אדם והערך המוביל את העשייה שלנו הוא האנושיות. אנו ערים למתח בין הקידמה הטכנולוגית לבין הרצון לבנות ולשמר מערכת יחסים עם הלקוחות ובה בעת מבינים כי היא עתירת רבדים ומחייבת התמודדות יומיומית עם מתח מובנה זה. לפי תפיסה זו ביצענו את מיזוג בנק איגוד, תוך פנייה אישית לכל לקוח, והזמנתו לבחור לעבור למזרחי-טפחות מתוך ראיית כל לקוח ולקוח – כבן אדם ולא מספר חשבון. אנחנו ארגון שחי ונושם אנושיות. ההישג הזה הוא בראש ובראשונה של אלפי העובדות והעובדים המיוחדים והמסורים שלנו, שעושים את ההבדל ומעניקים שירות ייחודי ויוצא דופן".

 

נציגי חטיבת השיווק, פרסום ופיתוח עסקי וסקטור בנקאות ישירה – צילום: מזרחי טפחות

 

בעוד ארגונים אחרים, כולל בנקים, רואים בעליה בשימושים בערוצים דיגיטליים, לצד התקדמות הטכנולוגיה, כמבשרות את קיצו של עידן השירות האנושי, מזרחי-טפחות דוגל בגישה שונה לחלוטין, מתוך ראיית הטכנולוגיה כמי שתפקידה לסייע בחוויית שירות אישית ואנושית, אולם לא להחליפה.

 

מזרחי-טפחות זכה במקום הראשון בקטגוריית "פשטות בשירות" עבור האסטרטגיה שמוביל הבנק, כחלק מתפיסת "להתקדם ולהישאר בן אדם", וזכה גם בקטגוריית טכנולוגיה בשירות השירות, עבור אפליקציית טפחות טאצ' החדשנית והזירה הייעודית ליועצי משכנתאות.

 

הבנק מצטיין במגוון מדדי שירות שנה אחר שנה, כאשר לקוחות מזרחי-טפחות הינם הכי מרוצים והכי ממליצים במערכת הבנקאית. הזכייה מהווה עדות לחשיבות האיכויות והמחויבות של עובדי הבנק המעניקים שירות ללקוחות, כאשר במזרחי-טפחות שמים דגש על גיוס ופיתוח "אנשים של אנשים", בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה, יכולת אמפתיה עמוקה הנדרשת להבנה אמיתית של נקודת מבט הלקוח, ויכולת לפתח מערכת יחסים משמעותית עמו.