כותרות אחרונות
Search

בחב' "קליל" בכרמיאל הניחו אבן פינה להקמת מפעל תריסים בטכנולוגיה 4.0 המתקדמת בעולם.

טקס הנחת אבן הפינה – בתמונה מימין: פרדי אבוקרט מנכ"ל , משה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל, איתמר אוחיון מנהל מפעל התריסים, צורי דבוש, יו"ר קליל – צילום: דוד כהן

 

בחב' "קליל" בכרמיאל הניחו אבן פינה להקמת מפעל תריסים בטכנולוגיה 4.0 המתקדמת בעולם.

בתקופת משבר הקורונה כשהמגמה המאפיינת את פעילות החברות במשק היא צמצום הוצאות, הוצאה לחל"ת ואף סגירה.

השקעה במהלך כ-20 מיליון ₪.

 

בהנחת אבן פינה למפעל החדש השתתפו צורי דבוש יו"ר "קליל" , פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל", משה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל ואיתמר אוחיון מנכ"ל ״מפעל התריסים״.

 

בתקופת משבר הקורונה כשרוב החברות במשק מצטמצמות מוציאות עובדים לחל"ת ואף נסגרות, בחב' "קליל" בכרמיאל הניחו אבן פינה להקמת מפעל תריסים בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת בהשקעה של כ-20 מיליון ₪ – מפעל התריסים.

 

מפעל התריסים ישתרע על שטח של כ 3000 מ"ר ויכלול טכנולוגיה תעשייתית חדשנית והמתקדמת מסוגה בעולם עם כושר יצור משמעותי מאוד לשווקים הרלוונטיים. המפעל מתוכנן לייצר תריסים וארגזי תריס מוכנים להתקנה בכמויות תעשייתיות. הטכנולוגיה המתקדמת  תתמודד עם המגבלות של דיוק הבניה בארץ ולכן כל תריס מיוצר במידה ייחודית להתאמה מירבית לחלון.

 

בהנחת אבן פינה למפעל החדש השתתפו צורי דבוש יו"ר "קליל", פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל", משה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל ואיתמר אוחיון מנכ"ל ״מפעל התריסים".

 

טקס הנחת אבן הפינה – בתמונה מימין: פרדי אבוקרט מנכ"ל , משה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל, איתמר אוחיון מנהל מפעל התריסים, צורי דבוש, יו"ר קליל – צילום: דוד כהן

 

 

צורי דבוש יו"ר "קליל": דווקא בתקופת מגפה עולמית המאופיינת בבידוד בהתכנסות וריחוק חברתי חב' "קליל" מקבלת החלטה להקים מפעל חדש שכולו טכנולוגיה תעשייתית ייחודית מתקדמת מסוגה בעולם פרי פיתוח של מיטב מוחות "בקליל" ובראשם מנהל מפעל התריסים איתמר אוחיון. אני מבקש מכולנו לדמיין מה יקרה אם כל מפעל תעשיה בארץ יקים עוד מפעל חדש זה יתן תנופה אדירה לכלכלה ולפיתוח של תעשיה הישראלית".

 

פרדי אבוקרט מנכ"ל "קליל" : אני שמח שבתקופה מאתגרת של הקורונה "קליל" ממשיכה בתנופת הצמיחה ומקימה מפעל חדש ומתקדם תוך יצירת מקומות תעסוקה חדשים למשק הישראלי. בזכות מהלך זה פעילות התריסים של קליל תצמח בגידול דו ספרתי בשנים הקרובות, ואני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכת הקמת המפעל ולהודות למשה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל על תמיכתו".

 

משה קונינסקי ראש עירית כרמיאל: אני שמח על הכבוד שנפל בחלקי להיות שותף לחזון של הקמת המפעל החדש המתקדם מסוגו. זאת הפעם השנייה שאני נוכח בהנחת אבן פינה בפעם הראשונה נכחתי בהנחת אבן פינה לפארק הפרפרים ולפני מספר שבועות סיירתי בפארק הפרפרים החדש שקליל מקימה ושיחנך בקרוב. עיריית כרמיאל חרטה על דגלה לעודד ולטפח תעשיות מתקדמות בעיר".