כותרות אחרונות
Search

בחודשיים האחרונים מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" יש גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בהשקעות בחברות סטארט אפ ישראליות.

מימין: אביעד רז, אורן רז, לימור כץ – צילום: יח"צ "Upstep"

 

בחודשיים האחרונים מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" יש גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בהשקעות בחברות סטארט אפ ישראליות.

חברת  "UPSTEP" שעמדה בימים אלו בפני תהליך גיוס של כ-5 מיליון דולר ועקב המצב במשק של הקפאה של השקעות, מי שיכול לסייע ולחזק את החברות ובכלל את כלכלת ישראל, הינם  משקיעים יהודים מארהב. משקיעים מארצות הברית עשויים מאוד לעזור בכך שיבצעו השקעות בחברות ישראליות ויאפשרו בכך את המשך הצמיחה והגידול במכירות בארה"ב.

 

לימור כץ, מנכ"לית חברת הסטארט אפ הישראלית "UPSTEP": "בחודשיים האחרונים מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" יש גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות של משקיעים מארה"ב בהשקעות בחברות סטארט אפ ישראליות."

 

חברת "UPSTEP"  שהינה בבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז הוקמה בשנת 2017 ותוך 5 שנות פעילות בשוק אמריקאי הפכה לאוטוריטה רפואית און ליין מספר 1 בארה"ב בתחום ייצור ושיווק של מדרסים מותאמים אישית אוןליין.

 

חברת "Upstep" שעמדה בימים אלו בפני תהליך גיוס של כ-5 מיליון דולר ועקב המצב במשק של הקפאה של השקעות, מי שיכול לסייע ולחזק את החברות ובכלל את כלכלת ישראל, הינם  משקיעים יהודים מארה“ב. משקיעים מארצות הברית עשויים מאוד לעזור בכך שיבצעו השקעות בחברות ישראליות ויאפשרו בכך את המשך הצמיחה והגידול במכירות בארה"ב.

 

מימין: אביעד רז, אורן רז, לימור כץ – צילום: יח"צ "Upstep"

 

חברת הסטארט אפ הישראלית  "Upstep"שהוקמה ע"י אחים החברה המתמחה בתכנון, ייצור ושיווק מדרסים מותאמים באון ליין,  הוקמה בשנת 2017 ולאחר שנתיים של מחקר ופיתוח הפכה תוך 5 שנים לפעילות בשוק בארה"ב לאוטוריטה און ליין מספר 1 בתחום טיפול בכאבי רגלים.

 

לימור כץ מנכ"לית חברת Upstep מציינת : "לאור הביקוש הגדול, החברה עמדה בימים אלו לגייס בתהליך של גיוס של כ-5 מיליון דולר להרחבת פעילותה – על ידי הקמת מערך ייצור מתקדם ביותר בעולם והטמעת טכנולוגיות ייחודיות שפיתחה, ובהרחבת הפעילות השיווקית בשוק ארה"ב.

עקב מלחמת "חרבות ברזל" החלה האטה בהשקעות של משקיעים ישראלים והחברה מציעה שעל מנת לחזק את כל מערך העסקים בישראל, משקיעים מארצות הברית ומקנדה ירתמו להשקעות בחברות ישראליות לא כתרומה אלא על בסיס כלכלי וכשותפות עסקית.

לימור כץ מציינת עוד: "שהסיוע הגדול של קהילה העסקית מארה"ב למדינת ישראל בימים אלו של מלחמה צודקת של מדינת ישראל מעבר לתרומות לצה"ל למערכת הביטחון ולקהילת תושבי עוטף ישראל הינו סיוע בהשקעות בחברת עסקיות בישראל כדי לשמור על המשך הפעילות הכלכלית של המשק, שהינה כה חשובה ומהותית לחוסנה של מדינת ישראל".