כותרות אחרונות
Search

בחודשיים האחרונים נמכרו בפרויקט "בוטיק הנביאים" בירושלים 7 דירות בשווי כולל של כ- 22 מיליון ₪

בחודשיים  האחרונים נמכרו בפרויקט "בוטיק הנביאים" בירושלים  7 דירות בשווי כולל  של כ- 22 מיליון ₪

בפרויקט היוקרה של חברת 'אזורים' – "בוטיק הנביאים" בירושלים, דווח על מכירתן של 7 דירות בנות 3 4 ו-5 חדרים בחודש האחרון בסך כולל של כ- 22  מיליון ₪

 

תקופת הקיץ הביאה עמה משב רוח חם גם לרוכשים בפרויקט היוקרה "בוטיק הנביאים". בחודשיים האחרונים ( יוני יולי) רכשו  7 משפחות דירות בפרויקט הירושלמי היוקרתי של חברת 'אזורים'. על פי הדיווח נמכרו 5 דירות של 3 חדרים בשטח של כ- 72 מ"ר אשר במחיר ממוצע של כ 2.25 מ' ₪ לדירה. דירה נוספת של 4 חדרים בשטח של כ- 128.5 מ"ר + מרפסת של  כ- 26.5 מ"ר במחיר של 5 מיליון ₪ ודירה מדהימה נוספת של 5 חדרים בשטח של כ- 147.5 מ"ר + מרפסת של כ- 11 מ"ר במחיר של 5.5 מיליון ₪.

 

עם הדירות יקבלו הרוכשים גם מחסן וחניה פרטית בחניון התת קרקעי המפוקח 24/7 ע"י מצלמות אבטחה.

 

גם רוכשים אלו, בדומה לרבים אחרים בפרויקט, הם זוגות ישראלים המגיעים ממרכז הארץ כשלדבריהם באו "להגשים חלום של שנים רבות- לגור בליבה של עיר הבירה ירושלים המרתקת".  

 

הדמיה: סטודיו אנדו.

 

רכישות אלו ממשיכות מגמת של רוכשי דירות המגיעים לפרויקט מכל רחבי הארץ, כשהמניע העיקרי שהוביל לרכישת הדירה הוא ההחלטה לעזוב את ביתם הגדול שהפך לדבריהם ל"גדול מידי" בעקבות עזיבת ילדיהם, וכעת הם בחרו לשדרג עצמם לדירת בוטיק יוקרתית, במקום עליו חלמו תמיד- מרכז העיר ירושלים. אחד היתרונות של בוטיק הנביאים הינו המיקום המצוין, והגבוה יחסית, המבטיח נופים עוצרי נשימה של ירושלים במלוא הדרה, כשירושלים העתיקה והחדשה מתפרסות מולם כמו על כף היד. הר הבית והר הזיתים, יוצרים קשת נופית מרהיבה שאין שניה לה בכל העולם. הבניין עצמו מהווה פנינה אדריכלית בזכות עצמה.

 

במתחם עומדת להסתיים בניית מלון בוטיק קטן ואיכותי בקומות התחתונות עם 49 סוויטות מרווחות. המלון יעניק אופציה ייחודית לדיירי בוטיק הנביאים, וכשיגיעו הילדים והנכדים לביקור, יהיה היכן לשכן אותם.  המלון עתיד לכלול גם מסעדה כשרה שניתן יהיה לקבל בה שרות וכל שאר השירותים האופייניים לבית מלון. הבניין מוקף גן ירושלמי פרטי, עם חומת אבן מסביב, ובפנים עצים מצילים, מזרקה וספסלי ישיבה נוחים, חצר ירושלמית אותנטית, שמשתלבת היטב באווירה של העיר.    

 

הרכוש נרשם בטאבו ע"ש הרוכש, הואיל והקרקע שעליה ניצב בוטיק הנביאים – בניגוד לרוב הקרקעות בסביבה, השייכות לכנסיות למיניהן – היא קרקע פרטית שנגאלה כבר לפני שנים בידי יהודים, דבר זה מעניק בטחון רב לרוכשים המחפשים לקנות בית איכותי מבלי להיות מופתעים מהתחייבויות כספיות נוספות בעוד כמה שנים.

 

צילום:: רונן טופרברג.

 

מנחם שנדור, מנהל המכירות בבוטיק הנביאים: "מרטיט את הלב לראות  את עם ישראל במלוא הדרו מגיע לפרויקט המרהיב הזה ומתרגש מהמיקום, מהקרבה למרכז העיר, לשוק מחנה יהודה, למרכזי הבילוי והקניות ולבתי הכנסת ובעיקר לנוף עוצר הנשימה הנשקף מכל עבר"…………… "חלק ניכר מהדירות נרכשו ע"י ישראליים, כאשר גם אמריקאים וצרפתים רכשו דירות. המבינים באיכות הדיור מתקשים לוותר על היהלום הזה".

 

מנחם שנדור מדגיש שנותרו עדיין מספר דירות למכירה בבוטיק הנביאים בגדלים שונים  במחירים שנעים בין 2.570  מיליון ₪ ל-6.070  מיליון ₪.