כותרות אחרונות
Search

"ביג" מרכזי קניות עולים בקמפיין פרסום רחב היקף לפתיחה המחודשת של מרכזי "ביג", תחת הסלוגן: "באוויר הפתוח הרבה יותר בטוח".!

 

 

"BIG"

"ביג" מרכזי קניות עולים בקמפיין פרסום רחב היקף לפתיחה המחודשת של מרכזי "ביג" בהתאם לתו הסגול החדש ומתוך מטרה לתת לקהל הלקוחות חווית קנייה בטוחה ומהנה.

"ביג" מרכזי קניות עולים בקמפיין פרסום תחת הסלוגן: "באוויר הפתוח הרבה יותר בטוח"

 

קבוצת BIG מרכזי קניות, אשר הובילה את מהלך פתיחת מרכזי הקניות הפתוחים וחזרה לשגרה, עם תמיכה בשוכרים, התאמת המרכזים לנהלי התו הסגול משרד הבריאות, ויצירת סביבה בטוחה לקונים,  עולה החל ממחר בקמפיין פרסומי רחב היקף תחת הסלוגן "באוויר הפתוח הרבה יותר בטוח". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום OPEN כולל טלוויזיה, דיגטל, רדיו, שלטי חוצות ומגזרים בעלות כוללת של כ – 3 מיליון שקלים.

 

הילה נוי, מנהלת השיווק של קבוצת BIG מרכזי קניות מציינת כי קמפיין האוויר הפתוח, מביא עימו משב של אופטימיות ומטרתו לתת ללקוחות את הבטחון שהם מגיעים למרכז המותאם לכל הדרישות של התו הסגול ובהתאם להנחיות משרד הבריאות וכן זוהי עוד דרך של ביג לתמוך בשוכרים ובחזרה לשגרת קניות. עוד מציינת נוי כי בכל מרכזי ביג מיושמים נהלי קורנה, שמבטיחים פיקוח ובקרה בריאותית שכל מטרתה היא יצירת חוויה נעימה ובטוחה יותר.

 

ביג מרכזי קניות, בניהולו של חי גאליס, הוקמה על ידי מר יהודה נפתלי ועוסקת בעיקר בהפעלת מרכזים מסחריים בישראל, ארה"ב וסרביה. מרכזי הקניות של הקבוצה נחלקים לשתי קבוצות עיקריות: הקבוצה הראשונה עליה נמנים עיקר נכסי הקבוצה, כוללים מרכזים מסחריים פתוחים חד קומתיים, הממוקמים בדרך כלל בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית לרווחת קהל המבקרים. הקבוצה השנייה כוללת קניונים ומרכזי קניות מסוג Life Style  אשר משלבים בילוי וקניות תוך דגש על חווית לקוח. המרכזים הפתוחים של ביג  כוללים את ביג קרית שמונה, ביג טבריה, ביג כרמיאל, ביג רגבה, ביג קריות, ביג יקנעם, ביג פרדס חנה, ביג בית שמש, ביג קסטינה, ביג קרית גת, ביג באר שבע, ביג אילת, ביג פאשו נצרת, ביג פאשו יארכא, ובהמשך יפתחו גם הקניונים ושל הקבוצה.

 

צילום: יח"צ

 

עמוד הפייסבוק של BIG! https://www.facebook.com/BIGCENTERISRAEL.