כותרות אחרונות
Search

ביום הבחירות, עושים את הבחירה הנכונה – יקב דלתון !

יקב דלתון_מרכז מבקרים (Custom) – צילום: יח"צ דלתון

ביום הבחירות,  עושים את הבחירה הנכונה – יקב דלתון !

ביום בחירות הקרובות, יום שני 2.3.2020, יקב "דלתון" המוערך יפתח את שערי מרכז המבקרים שלו לציבור הרחב לאירוח גלילי עם יין, גבינות ומוסיקה.

 

ביום שני ה-2/3 ייערכו הבחירות בארצנו ומעבר לחובת ההצבעה המוטלת על כל אזרח ואזרח, רובנו מנצלים את יום השבתון גם לבילוי בקרב אהובינו ולטיולים באתרים שונים ברחבי הארץ.

 

יקב דלתון אשר ממוקם במרום הגליל ייפתח את שערי מרכז המבקרים שלו לקראת יום הבחירות ויציע למבקרים בו הנאה מאווירה גלילית ייחודית וממגוון הטבות.

 

צילום דוד סלברמן

 

ביום הבחירות ייחשף לראשונה בפני הציבור הרחב פרויקט יינות "אסופה" – פרויקט ייחודי של היקב המאגד בתוכו חמישה יינות המוקדשים לרגעים ולרעיונות שצבר היינן הראשי של יקב דלתון, גיא אשל, במהלך שנות עבודתו בעולם היינני: שלושה יינות אדומים ושניים לבנים, בעלי שמות ייחודיים המייצגים "תחנה" אחרת בחייו של גיא, כמו גם בתוויות אמנותיות, צבעוניות ומובלטות, שאוירו בידי אמנים ישראלים מהזרם המודרני.

 

בנוסף, במהלך הביקור במרכז ניתן יהיה להירשם למועדון החברים החדש של היקב. הנרשמים למועדון יוכלו להנות מטעימה של יינות "אסופה" ללא עלות כמו גם להנות ממגוון הטבות ומחירים מיוחדים בעת רכישת יינות שונים ו/או הזמנת פלטת גבינות וכוסות יין.

 

בשעות 10:30/14:30 יתקיימו ביקב שני סיורים מקצועיים בהדרכת הצוות המקצועי- הסיורים יתקיימו ללא עלות למצטרפים החדשים למועדון החברים. (ההרשמה לסיורים בתיאום מראש בטלפון 049527107).

 

צילום דוד סלברמן

 

שעות הפעילות במרכז המבקרים ביום הבחירות: 10:00-18:00

עלויות:

סיור וטעימות למבוגרים (החל מגיל 18): 20 ש"ח

סיור לילדים (החל מגיל 9): 10 ש"חיקב דלתון

04-9527107

www.dalton-winery.com

 

אודות יקב דלתון

יקב דלתון ממוקם בלב הגליל העליון, סמוך למושב כרם בן זמרה היפהפה. זוהי פנינה בצפון הארץ, השואבת את גישת המצוינות מהאנשים וממנחות הטבע הסובבים אותה. היקב חוגג השנה 25 שנות יצירה גלילית, ורוח רעננה של חדשנות ופיתוח מנשבת בין כתליו.

 

את היקב ייסדו ב-1995 האב מתי הרוני ובנו אלכס, שזיהו את הפוטנציאל הטמון בגליל העליון וראו בו אזור לייצור יינות איכותיים ברמה הגבוהה ביותר. השניים הביאו עמם מומחיות בתחום היינות ומשאבים נוספים במטרה למנף את איכויות האזור, להעצים את השגשוג, ליצור מקומות עבודה חדשים ולקדם את התיירות בסביבה.

 

היקב משיג מדי שנה שיאים חדשים של איכות ומצוינות וזאת בזכות השקעה ארוכת שנים ויסודית בכרמים הנטועים על מגוון אדמות הגליל בגובה רב ובאקלים אופטימלי. איכות הענבים הבלתי מתפשרת והיותו יקב אסטייט, כלומר – כזה שנשען על הכרמים שבשליטתו לייצור יינותיו, משקפת את הפילוסופיה של משפחת הרוני, בעלי היקב: לקיים דיאלוג עם הטבע המופלא של הגליל מתוך עקרונות של קיימות וכבוד לסביבה.

 

שילוב טכניקות וכלים חדשים ביקב מאפשרים ליינן הראשי, גיא אשל, שלמד והתמחה בקליפורניה (דייויס), עמק הרון ואוסטרליה, ללטש את עשיית יינות היקב ולנסח מבציר לבציר את הטרואר הגלילי.

 

יינות היקב זוכים, מדי שנה, לשבחים בארץ ובעולם בזכות עשייה מוקפדת ומדויקת, שמבטאת את רוח העשייה של דלתון בכל רמת מחיר ולמגוון לקוחות רחב.

 

יינות דלתון כשרים בהשגחת הרב יוסף אלמשעלי רב המועצה האזורית מרום הגליל; בד"ץ יורה דעה בפיקוח הרב שלמה מחפוד; מכון לכשרות בהשגחת הרב מרדכי אונגר וה-OU.