כותרות אחרונות
Search

ביום שישי הקרוב תוצג בדיזנגוף סנטר תערוכת "דוגי סטייל", הקוראת לאמץ כלבים יום שישי ה-19.1.18 בין השעות 11:00-15:00.

יום שישי הקרוב תוצג בדיזנגוף סנטר תערוכת "דוגי סטייל", הקוראת לאמץ כלבים.

בתערוכה, בשיתוף עמותת SOS חיות, לקחו חלק סלבריטאים ומובילי דעת קהל, המבקשים להעלות את המודעות למצבם של הכלבים הזקוקים לבית חם.

 

תערוכת דוגי סטייל_אלכסה דול_קרדיט צילום יגאל פרדו

מה: תערוכת "דוגי סטייל", שיתוף הפעולה בין עמותת  S.O.S חיות ודיזנגוף סנטר, במטרה להעלות את המודעות לנושא אימוץ בעלי חיים. בתערוכת הצילומים המיוחדת מככבים מובילי דעת קהל כמו נטלי דדון, אלכסה דול, קסניה טרנטול, אירה דולפין, נדיה לורן ואביחי דעי, יחד עם כלבים שיוצעו לאימוץ ביום שישי הקרוב. הכוכבים נפגשו מול עדשת המצלמה של יגאל פרדו, שהתנדב לטובת המטרה הנעלה יחד עם המאפרות טלי מואס ונטע שרוני מטעםM.A.C . ומעצב השיער אדיר אמרגי. כל מי שיאמץ כלב במהלך היריד יקבל במתנה ערכת אימוץ הכוללת פריטי מזון, לבוש ואביזרים משלימים ייחודיים שיבטיחו אינסוף תשומת לב וליטופים מהסביבה. במקביל לתערוכה תתקיים במקום פינת יצירה לילדים, וכן יוצבו לצדה דוכנים שיקיים במיוחד עם ביגוד, אקססוריז, מוצרים שונים ואבזור לחיות המחמד.

תערוכת דוגי סטייל_נדיה לורן_קרדיט הצילום יגאל פרדו

בשעה 13:00 תתקיים הרצאה בנושא "טיפוח נכון לכלב שלך", שההשתתפות בה בחינם, ותועבר על ידי המאלפת מיקה כהן. כמו כן, חובבי בעלי החיים יוזמנו לסייע בצורה שתתאפשר להם בדוכן תרומות והתנדבות של עמותת S.O.S חיות.

 

מתי: יום שישי ה-19.1.18 בין השעות 11:00-15:00.

איפה: בבוטיק המעצבים, קומה 1-, דיזנגוף סנטר – רחוב דיזנגוף 50, תל אביב-יפו.

כמה: הכניסה בחינם.