כותרות אחרונות
Search

ביו 25 – היהלום להקלת תחושת נפיחות בבטן אחרי ארוחה דשנה!

 

 

היהלום להקלת תחושת נפיחות בבטן אחרי ארוחה דשנה!

התופעה של תחושת כבדות ונפיחות בבטן לאחר ארוחות היא נפוצה למדי, במיוחד אחרי ארוחות כבדות כמו ארוחת חג הפסח שמתקרב ובא. יחד עם זאת, מטרד זה לא חייב להיות גזרת גורל.

 

מחקרים מראים כי אחת הסיבות הקשורות למצב של נפיחות בבטן היא פגיעה באוכלוסיית החיידקים הטובים שחיה במעי שלנו, המוכרים גם בשם חיידקים "פרוביוטיים". נטילת תוסף פרוביוטי מספקת חיזוק חשוב לאוכלוסיית החיידקים הטובים שחיה במעי ומאפשרת להם להתמודד בצורה טובה יותר עם אתגרים כמו ארוחות כבדות ועשירות ומשפרת את פעולת העיכול, ובכך גם מסייעת לתחושות כמו נפיחות וכבדות בבטן.

 

צילום: ייח"צ חברת "סופהרב"

 

ביו 25 מבית "סופהר"ב היא פורמולה פרוביוטית מתקדמת וייחודית בשוק הפרוביוטיקה בישראל להקלה על תחושת כבדות ונפיחות בבטן. ביו 25 מכילה 11 זני חיידקים פרוביוטיים במינון מוגבר של 25 מיליארד חיידקים, בכמוסה אחת בלבד. כל זני החיידקים הפרוביוטיים בפורמולה הם פטנטים שנבדקו והוכחו במחקרים כאפקטיביים לשלל פעילויות המתרחשות במערכת העיכול. החיידקים הפרוביוטיים בביו 25 הינם בעלי פטנט ייחודי הנקרא "פטנט היהלום"  ™LAB2PRO (הציפוי כפול) המעניק להם הגנה כפולה.

 

הציפוי הפנימי – מקנה לחיידקים הפרוביוטיים עמידות והגנה בפני החומציות הגבוהה של מיצי הקיבה, ומבטיח את הישרדותם, השתרשותם ושגשוגם במעי – אתר היעד שלהם.

 

צילום: ייח"צ חברת "סופהרב"

 

הציפוי החיצוני – מגן על החיידקים מפני לחות וחום ומבטיח יציבות וחיי מדף ארוכים יותר מתהליך הייצור, האחסון ועד ההפצה.

 

מחירים:

 30 כמוסות ב- 152.3 ₪

60 כמוסות ב-267.2 ₪

 

ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים