כותרות אחרונות
Search

בימים אלו החלה בתל אביב הקמתו של "פארק יצחק שדה" על שטח של כ-20 דונם.

 

 

בימים אלו החלה בתל אביב הקמתו של "פארק יצחק שדה" בשטח של כ-20 דונם. 

"פארק יצחק שדה" – פארק של טבע אמיתי בלב העיר שיכלול מתקני כושר וספורט ברמה מתקדמת, מתקני משחקים לפעוטות וילדים, בריכה אקולוגית בשטח של כ-800 מ"ר והכל עטוף בעצים בוגרים והרבה צמחיה וחורש- בהשקעה של כ 20 מיליון ₪.

"פארק יצחק שדה" ממוקם במרכז המתחם החדש של מגדלי המשרדים ומגדלי המגורים והמלונאות הממוקם בין הרחובות : מנחם בגין, המסגר, יצחק שדה, והמשך רחוב מזא"ה בתל אביב – בשטח כולל של כ-81 דונם.

 

"פארק יצחק שדה" מוקם ע"י "החברה המנהלת של המתחם" – חברה משותפת של יזמי הבניינים המקיפים את הפארק: חב' אקרו נדלן ,חב' בנייני רובינשטיין, חב' אורבן נדל"ן, חב' וויבוקס, חב' יובלים.

 

בימים אלו החל הקמתו של "פארק יצחק שדה" בשטח של כ-20 דונם- פארק של טבע אמיתי בלב העיר שיכלול מתקני כושר וספורט ברמת מתקדמת, מתקני משחקים לפעוטות וילדים, בריכה אקולוגית בשטח של כ-800 מ"ר והכל עטוף בעצים בוגרים והרבה צמחיה וחורש- בהשקעה של 20 מיליון ₪.

 

הדמיה וצילום פארק יצחק שדה: "סטודיו אורבנוף"

 

"פארק יצחק שדה" ממוקם במרכז המתחם החדש של מגדלי המשרדים ומגדלי המגורים והמלונאות הממוקם בין הרחובות : מנחם בגין, המסגר, יצחק שדה, והמשך רחוב מזא"ה – בשטח כולל של כ-81 דונם.

 

"פארק יצחק שדה" מוקם ע"י "החברה המנהלת של המתחם" – חברה משותפת של יזמי הבניינים המקיפים את הפארק: חב' אקרן נדל"ן ,חב' בנייני רובינשטיין, חב' אורבן נדל"ן, חב' וויבוקס, חב' יובלים.

 

"במתחם יצחק שדה" יבנו 14 מגדלים מתוכם 10 מגדלי משרדים 4 מגדלי מגורים ומלונאות.

 

סטודיו אורבנוף שתכנן את הפארק ייצר מתחם ירוק בגודל מקסימלי עם אפשרות להרחבת הפארק בעתיד לשטחי בניינים עתידיים שיבנו במתחם.

 

הדמיה וצילום פארק יצחק שדה: "סטודיו אורבנוף"

 

"פארק יצחק שדה" יכלול מתקני כושר וספורט ברמה המתקדמת ביותר אשר מאפשרים,למשל, להתממשק עם הטלפון החכם לאימוני ספיניג, סטפרים וכד' הכל ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם ובחיק הטבע.

 

כמו כן, מתקני משחקים לפעוטות וילדים העשויים עץ אמיתי וכוללים שטחי הרפתקאות והפעלה והכל תוך חשיבה מעמיקה להנאה מירבית מן המתחם – מכמות הילדים לכל מתקן ועמידותו, בטיחותו, ועד למקום מוצל להורים לשבת ולצפות בילדים.

 

מתקני הכושר והמשחקים פזורים על מאות רבות של מטרים אשר סביבם עצים בוגרים שיפיקו צל מן היום הראשון. גם הטופוגרפיה מטופלת עם שיפולי קרקע למתחם עירוני בעל תחושה של טבע פתוח.

 

הדמיה וצילום פארק יצחק שדה: "סטודיו אורבנוף"

 

המתחם יכלול שימוש בבולדרים של גרניט ובזלת. נטיעת העצים הבוגרים תכלול עצים ארץ ישראלים דוגמת אלון וקליל החורש אשר גובהם מגיע ל7-10 מטר (מהיום הראשון).

 

במרכז המתחם תהיה בריכה אקולוגית בשטח של למעלה מ800 מ"ר רבוע… הבריכה תביא עימה את בעלי החיים להנות מהפארק לצד תושבי תל אביב…

 

כל זאת יאפשר קיומם של שטחי התכנסות טבעיים יפים ומוצלים ,לצד שבילים מרוצפים וטיילת היקפית אשר נושקת לבתי הקפה ומסעדות.