כותרות אחרונות
Search

ביקונקט משיקה את ה- P6 של B&O, רמקול בלוטוס אלחוטי מעוצב ועוצמתי…..

ביקונקט משיקה את ה- P6  של B&O, רמקול בלוטוס אלחוטי מעוצב ועוצמתי !!

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה את ה- Beoplay P6. רמקול בלוטוס אלחוטי מעוצב ועוצמתי מבית Bang & Olufsen עם חתימת הסאונד האיכותית של החברה הדנית הוותיקה. הרמקול האלחוטי הזה תוכנן לעוצמתיות, עוצב לניידות מלאה בתוך הבית ובחוץ, עם סאונד עשיר ואיכותי.

 

הרמקול מיוצר מחומרים איכותיים מאוד ועמידים במים ובאבק, כולל מעטפת חיצונית עשויה מתכת אלומיניום ייחודית וחזקה ורצועת עור לנשיאה קלה ונוחה של הרמקול לכל מקום.

 

צילום: יח"צ

 

כפתור OneTouch הממוקם בחלקו העליון של הרמקול מאפשר גישה נוחה ומהירה למאפיינים החשובים בהתאמה אישית. ניתן לבחור ולהתאים לפי ההעדפה האישית על ידי שימוש באפליקציית Beoplay App. הכפתור יכול לשמש למענה לשיחות טלפון, לגישה לעוזרת האישית (Apple Siri  או  Google Assistant) באמצעות Bluetooth, או להפעלת פרופיל המוזיקה המועדף על ידי שימוש ב- ToneTouch.

 

סוללה מובנית עוצמתית מעניקה לרמקול הזה שימוש של עד 16 שעות ברציפות. טעינת סוללת הרמקול מתבצעת באמצעות כבל USB-C המצורף לערכה.

צילום: יח"צ

מקשי ה- Beoplay P6 עוצבו בהשראת הדגם האיקוני של Bang & Olufsen, מערכת הסאונד Beomaster 6000. עיצוב הגריל המחורר העוטף את הרמקול מאפשר הפצה שווה של הסאונד ב- 360° ורצועת העור האיכותית מאפשרת נשיאה נוחה של הרמקול ממקום למקום.

 

מגיע בצבעי שחור וכסוף

מצ"ב לינק לאתר: http://www.b-and-o.co.il/shop/p6/

מחיר: 1890 ₪