כותרות אחרונות
Search

בית גיל הזהב תל אביב משיק "כנפיים של זהב" – קרן התנדבות לאומית של בני 65+ למען ישראל טובה יותר.

דיירי בית גיל הזהב מכינים חבילות לחיילים – צילום: טל שובל

 

בית גיל הזהב תל אביב משיק "כנפיים של זהב" קרן התנדבות לאומית של בני 65+ למען ישראל טובה יותר

 בית גיל הזהב תל אביב ביוזמה מרגשת למען ישראל טובה יותר משיקה את  "כנפיים של זהב", קרן התנדבות לאומית של בני 65+.

 

קרן ההתנדבות כוללת מערך נרחב של עשרות מתנדבים בני 65+ הפועלים יחדיו למען קהילות אחרות בתחומי הרווחה, חברה וחינוך.

הקרן מפעילה מנעד רחב ומגוון של פעילויות התנדבותיות תוך שימת דגש על פעילויות מותאמות גיל, יכולות פיזיות ורגשיות, תחומי עניין, מיקום גאוגרפי, בקבוצות או ביחיד וזאת בכדי לאפשר לכל אחד מחברי הקהילה למצוא משהו שהוא מתחבר אליו ויכול להתנדב בו. החל מהכנת סנדוויצ'ים לילדים בבתי ספר , ביקורי חולים ופצועים בבתי חולים, פעילויות למען קהילות המפונים בבתי מלון, איסוף מזון וציוד לנזקקים, איסוף והכנת מארזים לחיילים, עזרה בהכנת שיעורי בית ועוד שלל פעילויות מרגשות.

 

קהילת בני הגיל השלישי הינה קהילה עתירה בניסיון חיים, יידע, כישורים ויש לה כל כך הרבה מה להציע ולכן היה זה אף טבעי להקים את "כנפיים של זהב", הקרן פתוחה לקהל הרחב, לכל מי שמלאו לו 65+ ורוצה לקחת חלק ביצירת ערך, הירתמות למען האחר והובלה לישראל טובה יותר.

 

דיירי בית גיל הזהב מכינים חבילות לחיילים – צילום: טל שובל

 

 חני שמש, מנכ"לית בית גיל הזהב תל אביב ויוזמת הקרן –  "הקהילתיות היא המפתח להצלחות וכאשר כולם נרתמים – נרשמים שיאים חדשים, בני הגיל השלישי הם עתירי ניסיון ויידע ויש להם כל כך הרבה מה לתת ולהציע וחיפשנו דרך להביא זאת לידי ביטוי בפעילויות היום יומיות, אז למה להסתפק רק בדיירים שלנו אם אפשר לפתוח זאת לכלל קהילת הגיל השלישי".

 

שמש מוסיפה, כשנותנים מקבלים כל כך הרבה חזרה – חברי הקהילה מספרים על המשמעות של הפעילות עבורם ואיך הם מרגישים שיש שוב ערך ומשמעות חדשה בחייהם, איך הם מחוללים שינוי וכולם יוצאים נשכרים – התרומה והעשייה מעניקה משמעות לתורם ולנתרם.

 

בית גיל הזהב תל אביב הינו בית הדיור המוגן הראשון בישראל שנפתח לפני למעלה מ-  40 שנה, מיומו הראשון בית גיל הזהב תל אביב היה חלוץ ופורץ דרך באיכות החיים וסגנון החיים של דיירי הבית וממשיך לעשות זאת גם היום עם פתיחת בר לגיל השלישי ועכשיו עם "כנפיים של זהב".

 

אז איך מצטרפים שואלים? פשוט וקל – מתקשרם ל *8275 או נכנסים לעמוד כנפיים של זהב באתר הבית של בית גיל הזהב ונרשמים – https://www.golden-house.co.il/goldenwings/