כותרות אחרונות
Search

"דאסו סיסטמס" הציגה בתערוכת CES 2024 את החידושים האחרונים של התאומים הוירטואליים של גוף האדם.

צילום: יח"צ "דאסו סיסטמס"

 

 

"דאסו סיסטמס" הציגה בתערוכת CES" 2024" שנערכה במרכז הכנסים של לאס וגאס – כיצד ההתפתחויות בטכנולוגיית התאומים הוירטואליים מאיצה חדשנות בעולם הרפואה.

"דאסו סיסטמס" הציגה בתערוכת CES 2024 את החידושים האחרונים של התאומים הוירטואליים של גוף האדם, הממנפים אינטליגנציה מלאכותית (AI), החידושים הללו קובעים סטנדרט חדש של רפואה מדויקת ומאיצים פיתוחים פורצי דרך במחקר הרפואי וביעילות הניסויים הקליניים. עשרות שנים של מחקר מדעי מעמיק של גוף האדם, בשילוב אינטליגנציה מלאכותית פותחים עידן חדש של טיפול רפואי מותאם אישית, מדויק יותר, יעיל יותר ואינדיבידואלי יותר.

 

צילום: יח"צ "דאסו סיסטמס"

 

המבקרים בדוכן 8705 של "דאסו סיסטמס" במרכז הכנסים של לאס וגאס (ב-North Hall), חוו את עתיד החדשנות הרפואית באמצעות אינטראקציות ישירות עם הטכנולוגיות והאנשים שמציבים את "דאסו סיסטמס" בחזית החדשנות של התאומים הוירטואלים של גוף האדם. במסגרת החוויה, הם נכנסו לעולם וירטואלי, שבו טכנולוגיה ושירותי בריאות משתלבים, גילו את מוח האדם, הלב, הריאות, המעיים והעיניים, ולמדו כיצד תאום וירטואלי אישי יכול לשמש כמדריך: מה לאכול, כיצד להתאמן ועוד…

שיא החוויה בדוכן הגיע עם הדגמות מעשיות, שחשפו את כוחם של הפרויקטים השיתופיים "הלב החי" ו"המוח החי", את פתרונות הוירטואליזצייה של "דאסו סיסטמס" לניסויים הקליניים של מדידאטה ואת עתיד התזונה המותאמת אישית באמצעות מוצרי צריכה ארוזים ותעשיית הקמעונאות.

 

המבקרים  הפכו מצופים למשתתפים, וגילו כיצד התאומים הוירטואליים כבר כיום מעצבים את שירותי הבריאות ומחוללים מהפכה בעתיד מדעי החיים. הם נחשפו לאימפקט של התאומים הוירטואליים על קרדיולוגיה, נוירולוגיה, אונקולוגיה, וירולוגיה ורפואת העיניים – באמצעות דה מיסטיפיקציה של גוף האדם, כאשר הניסויים המסורתיים בבעלי חיים מתחלפים ברפואה מדוייקת ומתוקפת קלינית.

 

צילום: יח"צ "דאסו סיסטמס"

 

בכירי התעשייה  שביקרו בדוכן למדו כיצד התאומים הוירטואליים משמשים כנבדקים בניסויים קליניים, במקום בני אדם, וכיצד פרויקט ENRICHMENT, בשיתוף ה-FDA, שואף לקבוע סטנדרטים חדשים במחקר הקליני.

 

אנשי מקצוע מתחום הרפואה ראו כיצד התאומים הוירטואליים הם מקור של תקווה להארכת תוחלת החיים באמצעות מחקרים, המציגים את התאום הוירטואלי של רץ מרתון ותזונה מותאמת אישית באמצעות המיקרוביום של המטופל.

 

במקביל, 3DEXPERIENCE Lab של דאסו סיסטמס – מעבדה לחדשנות פתוחה ולהאצת סטארט-אפים, הציגה ב- Eureka Park 3 חברות סטארט-אפ פורצות דרך, שבראשון עומדות נשים: Dotlumen, Flexpenserו- Brainsight.AI.

 

צילום: יח"צ "דאסו סיסטמס"

 

המבקרים קיבלו הצצה לעתיד עם כלבי נחיה וירטואליים, טכנולוגיות לתמיכה בנהיגת עוורים, חידושי בני קיימא המונעים בזבוז מזון ואבחון נוירולוגי מבוסס בינה מלאכותית – כל החידושים הנזכרים מואצים באמצעות התאומים הוירטואליים.

 

אטרקציה מיוחדת במינה למבקרים הייתה בדמותו של רובוט חברתי שיצר הסטארט-אפ Furhat Robotics משבדיה, המשתמש ב- SOLIDWORKS במסגרת תכנית התמיכה 3DEXPERIENCE Works for Startups.

 

הרובוט סייע לצוות מעבדת החדשנות לנהל את חוויית המבקרים..