כותרות אחרונות
Search

בית האופנה האמריקאי "טומי הילפיגר" משיק קולקציה חדשה לסתיו 2023.

TOMMY HILFIGER FALL23  –  photographer: Renell Medrano 

 

בית האופנה האמריקאי "טומי הילפיגר" משיק קולקציה חדשה לסתיו 2023.

הסגנון הפרפי מתחזק העונה עם דגש על חולצות מכופתרות, חולצות פולו, בלייזרים, פריטי דנים, פריטי עור ומוקסינים.

הקולקציות לנשים ולגברים מביאות לידי ביטוי את מגמת היוקרה השקטה, עם פריטים במראה קלאסי תוך שילוב שפה עיצובית נקייה ולוגואים מעודנים.

 

טומי הילפיגר משיק קולקציה חדשה בסימן חזרה לשורשים, עם נרטיב העוסק בתחושת השייכות והתרבות האמריקאית שכה מזוהה עמו. הסיפור לעונה הקרובה מתחיל מנקודת מבט מכילה על קהילות ותרבויות המתאחדות בפורטרטים משפחתיים אינטימיים בסגנון דוקומנטרי. באמצעות שימוש בצבעי דגל ארה"ב, בשילוב קלאסיקות על-זמניות נוספות, נפרשת תפיסה אופטימית חדשה על מהותה של אמריקה המודרנית ומקומה בשמחה המשותפת שנובעת מלהיות יחד.

 

TOMMY HILFIGER FALL23  –  photographer: Renell Medrano 

 

הקמפיין מציג מפגש פסגה בין מוזיקה לאופנה, על ידי צוות רב-דורי של חמש משפחות אמריקאיות אייקוניות. בין המצולמים מככבים המפיק האגדי קווינסי ג'ונס, המוזיקאית,SZA  דוגמנית הפלאס פאלומה אלסר והטופמודל אמבר ולטה. "זוהי חגיגה של ערכי המותג – שייכות והכלה עם התמקדות במשפחה", סיפר טומי הילפיגר. "הפגשנו צוות של חברים ובני משפחה מוכשרים במיוחד, שהקשרים העמוקים והתמיכה הבלתי מעורערת ביניהם מזכירים לי את מערכות היחסים העוצמתיות שיש לי עם אהוביי".

 

המראה הפרפי הכל-אמריקאי

קולקציית סתיו 2023 מספקת חזון מודרני על סטייל, בהשראת בריחה לחיק הטבע ועולמות הפרפ המושרשים בלב התרבות האמריקאית. הסגנון הפרפי הנצחי מדבר על תרבות הקולג'ים רבת השנים, ותחתיו נכללים פריטי רטרו ואתליז'ר לנשים ולגברים, כמו חולצות פולו, מכנסי ג'וג, טי-שירטס מודפסות, סווטשירטים וקפוצ'ונים לצד סריגים הנלבשים מעל חולצות מכופתרות, בלייזרים, נעלי מוקסין, מעילי בומבר ומכנסי כותנה מוקפדים.

 

TOMMY HILFIGER FALL23  –  photographer: Renell Medrano 

 

משבצות טארטן

אחד מסיפורי המפתח הבולטים בקולקציה מציע פרספקטיבה מודרנית על הדפס משבצות הטארטן המופיעות בפרשנויות סמארט-קז'ואל מגוונות על מעילי צמר או פאפר, עליוניות, חצאיות מיני, בלייזרים וחולצות מכופתרות. הפריטים המשובצים נטמעים ברמיקס העל-זמני של אנסמבל פרפי עדכני, הכולל פריטי דנים, גווני בז', לבן, בורדו, אדום, חאקי וכחול כהה, כמו גם בגזרות סטריט ספורטיביות או מחויטות יותר.

 

דנים על דנים

גם מראה הדאבל דנים בולט העונה, עם לוקים המורכבים מז'קטים וחולצות דנים המשולבים עם ג'ינסים בגזרות בוט-קאט או גזרות ישרות בהשראת שנות ה-90. להשלמת הלוק מציעה הקולקציה את אחד מפריטי הדגל המבוקשים של העונה – ז'קט עור חום בצללית בומבר קרופית בעלת צווארון שרלינג.

 

TOMMY HILFIGER FALL23  –  photographer: Renell Medrano 

 

מינימום מיתוג, מקסימום איכות

אלמנט מובחן נוסף הינו התייחסות למגמת ה-Quite luxury, אותה ניתן לראות בקולקציות הנשים והגברים. המגמה דוגלת בפריטי לבוש במראה נקי, קלאסי ועל-זמני, כאלו שיעמדו במבחן הזמן וישמשו יסודות חזקים במלתחה. היוקרה השקטה מובאת על ידי שינוי גישה מיתוגית, סלידה מלוגואים גדולים שהיו אולי פופולריים בעבר, ודגש על לוגואים מעודנים, תוך הטמעתם באופן אורגני אל השפה העיצובית. גם מבחינת הצבעוניות בולטת המונוכרומטיות הנקייה, בעיקר בקולקציית הגברים הנשענת על פלטה שקטה ורגועה של בז', חאקי, ירוק זית או כחול כהה.

 

 

טווח מחירים ביגוד: 109 ₪ – 3500 ₪
טווח מחירים הנעלה: 189 ₪ – 1200 ₪
טווח מחירים אקססוריז: 209 ₪ – 2149 ₪

 

הקולקציה החדשה עכשיו בחנויות הדגל של טומי הילפיגר
בקניון רמת אביב, מתחם שרונה תל אביב וקניון הזהב ראשון לציון
 ובאתר
FACTORY54.CO.IL

@tommyhilfiger
@factory54