כותרות אחרונות
Search

בית האופנה היוקרתי BOTTEGA VENETA – TOMAS MAIER משיק קולקציית משקפי שמש ראשונה

המעצב המוביל  ומנהל הקריאייטיב של בית האופנה היוקרתיBOTTEGA VENETATOMAS MAIER  (תומס מאייר), משיק קולקציית משקפי שמש ראשונה

קולקציית הביכורים לקיץ 2016 תשווק בארץ בלעדית בסניף החדש של רשת אירוקה, "קפסולה- אירוקה", בקניין עופר רמת אביב

הקולקציה מאופיינת בנראות קלאסית עם הצהרה מאופקת של סטייל מדויק וחכם ובאיכות אירופאית גבוהה      

המעצב הבינלאומי המוביל TOMAS MAIER משיק לראשונה קולקציית ביכורים של משקפי שמש יוניסקס לקיץ 2016. הקולקציה תשווק בישראל בלעדית בסניף הקונספט החדש של אירוקה, "קפסולה- אירוקה", בקניון עופר רמת אביב ותכלול משקפי שמש בסגנון קז'ואל מאוד מוקפד ומדויק עם נגיעות רטרו.

לדברי המעצב תומס מאייר: "מאחר ואני מרכיב משקפיים מגיל 6 אני מאוד מודע לבחירת המסגרת הנכונה הן מבחינת צורך והן במובן של אמירה אישית. בחירת משקפיים אומרת הרבה על מי שמרכיב אותם. אני נרגש לפתח קו משקפיים משלי ."

tomasm 2

צילום ערן תורג'מן

למשקפיים בקולקציה נראות קלאסית עם הצהרה מאופקת של סטייל מדויק וחכם. מאייר עושה חיבורים מעניינים בין אצטט מובחר למתכת אל-חלד קלת משקל, בין מבריק ומט, דק ועבה, שקוף ואטום, ומשתמש בחומרים מובחרים ביותר באיכות אירופאית גבוהה. ביניהם: אצטט מובחר, מתכות אל חלד קלות ועוד. ניכרת הקפדה מיוחדת על הפרטים הקטנים לדוגמא: הטבעה של עצי דקל על פנים המוטות,  סיומת מיוחדת בזרועות המונעת החלקה של המשקפיים ועוד. ההשפעות הניכרות בקולקציה הן של רטרו שיק, קליפורניה וויב, החוף המזרחי, מראה הספרנים, סגנון טייסים ועוד.       

המותג תומס מאייר נוסד בשנת 1997 ע"י תומס מאייר, מעצב גרמני שרכש השכלתו במוסד הכי נחשב להוט קוטור בפריז – Chambre Syndicale de la Haute Couture.  בעבר עיצב מאייר עבור בתי אופנה נחשבים ביניהם: הרמס, סוניה רקל, ועוד. בשנת 2001  נבחר ע"י טום פורד להיות מנהל הקריאייטיב של בית האופנה היוקרתי בוטגה ונטה ולהצעיד את המותג קדימה, וזה מה שהוא עושה בשנים האחרונות ומחלק את זמנו בין ניו יורק, מילאנו ופלורידה.

tomasm 3

צילום ערן תורג'מן

 רשת אירוקה – הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מונה כיום כ-60 סניפים, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם: NINA RICCI, MICHAEL KORSS, MAX MARA, SWAROVSKI,  DOLCE &GABBANA , GUCCI, PRADA, RAY-BAN, FENDI, MARC JACOBS, DIOR, CELINE ועוד, לצד משקפי שמש של המותג הפרטי. כמו כן מציעה הרשת מגוון משקפי ראיה איכותיים במבחר עיצובים וצבעים אופנתיים ובמחירים אטרקטיביים.

טווח מחירי קולקציית משקפי השמש של תומס מאייר:

  החל מ-899 ₪  ועד 1,099 ₪

להשיג בלעדית בסניף אירוקה בקניון עופר רמת אביב