כותרות אחרונות
Search

בית המלוכה אצלכם בבית! בחרו את מערכת כלי האוכל האהובה עליכם, לשולחן החג.

 

 

בית המלוכה אצלכם בבית!

בחרו את מערכת כלי האוכל האהובה עליכם, לשולחן החג.

אחרי תקופה ארוכה של סגר, המשק נפתח, אנשים מחייכים ושמחים, ומרגישים כאילו יצאו מעבדות לחירות. הכי פסח שאפשר לבקש. לקראת החג, מזמינה אתכם רשת המשביר לצרכן להתרשם ממגוון מערכות אוכל וכלי הגשה, ולבחור את הקולקציה המועדפת עליכם. להתחדש לכבוד הפסח.

צילומים: סטודיו המשביר לצרכן

 

 

צילומים: סטודיו המשביר לצרכן

 

כולם מדברים על מייגן, הארי, ובית המלוכה הבריטי. אחרי שהתמוגגנו מסדרת "הכתר" שקטפה את כל הפרסים האפשריים, החליטו במשביר לצרכן לעשות מחווה לממלכה, ולהכניס את בית המלוכה אליכם הביתה. ואם כבר אז למה לא בליל הסדר? הרשת מציגה סט כלי אוכל ממלכתי מסדרת "אנגליש ברקפסט" Englisg Breakfast, העשויים פורצלן כיד המסורת האנגלית ובסגנון הבריטי האריסטוקרטי. תוכלו להרכיב סט מלא הכולל את כל הכלים לארוחה שלמה, מנה ראשונה, עיקרית ואפילו לקינוח, ובנוסף גם מערכת שלמה לארוחת בוקר עם כוסות תה והידיות הקטנות שחייבים לאחוז עם הזרת כלפי מעלה, הקומקום המסורתי וכל כלי ההגשה. הליין מעוטר בפרחים קטנים ועדינים ומגיע בשלושה צבעים: צהוב, ירוק, וורוד בהשראת צבעי הקיץ העדינים. לבחירתכם.

 

צילומים: סטודיו המשביר לצרכן

 

אם אריסטוקרטיה ומלוכה זה לא בדיוק הקטע שלכם, רשת ה"משביר לצרכן" מציעה לצעירים ולצעירים ברוחם את מערכת "New Algat" עם "שייפ" חדש של כלים וצורות. מערכת הגשה עם ניראות חדשה שכובשת את העולם כולו. אם עד היום היינו רגילים לראות צלחות חלקות, לא עוד! הכלים מוגבהים בשולים ותוחמים את הצלחות בעיצוב מיוחד ועדין. ואם לא די בכך, קבלו פס זהב שמעטר כל פריט ומעניק לו את הגלאם וה"טוויסט" הנדרש. המערכת עשויה מקרמיקה ואין מושלמת ממנה לעטר ולקשט את שולחן החג במראה צעיר, אורבני, וכייפי. מגיע בשלושה צבעים: אפור כהה, ורוד עדין מאד, וקרם.

 

צילומים: סטודיו המשביר לצרכן

 

לאנשים שהמילה "סט, ומערכת כלים" נשמעת מפחידה ומקבעת אותם כחלק מהבורגנות, אל חשש כי גם עליכם חשבו ב"משביר לצרכן" והשיקו שתי מערכות מיוחדות בתפזורת. מערכת אוכל בתפזורת "עלי זהב" המזכירה את ים השיבולים של האביב, עשויה פורצלן בצבע שמנת שנהב, ועם עיטורים של עלי זהב.

 

צילומים: סטודיו המשביר לצרכן

 

הסדרה השנייה, אף היא בתפזורת, נקראת "GIFT  RIBBOW". כל צלחת מאוירת בדגם של סרט קשירה המעניק את התחושה של צלחת מתנה שהרגע קיבלתם. כלים בתפזורת מאפשרים לכל אחד לקנות כמה ואיזה כלים שמתאימים לו. מערכת לבודד, לזוג, ואולי אחת נוספת לאורח שיבוא לחג. ותתפלאו, אפשר גם לערבב בין הסטים ולהתפרע.

 

צילום: סטודיו המשביר לצרכן

 

ולכל היופי הזה מצורף מנעד רחב של צלחות אוכל מזכוכית במגוון רחב של צבעים שמחכים לכם בסניפים, לצד כוסות יין וכוסות שתיה קלה, מערכות סכום ובעצם הכול.

 

חג שמח ושולחן חג יפה, לכולנו ולכל עם ישראל.

 

צילום: סטודיו המשביר לצרכן

 

להשיג ברשת ה"משביר לצרכן" בכל רחבי הארץ    וגם באתר האונליין https://365mashbir.co.il/

לעיון בקטלוג הרשת, file:///C:/Users/USER/Downloads/Mashbir%2