כותרות אחרונות
Search

"בית חולים לדובים" מיזם חברתי בתחנת מד"א בחולון !

צילום: דוברות מד"א

 

"בית חולים לדובים" בתחנת מד"א בחולון !

"בית החולים לדובים" הינו מיזם חברתי שמטרתו היא להפיג תחושת חרדה ומתח מהטיפול הרפואי ומהצוות הרפואי בקרב ילדי הגן ותלמידי הכיתות הנמוכות בקהילה. 

 

צילום: דוברות מד"א

 

בשבוע שעבר (ג') התקיים אירוע "בית חולים לדובים" במד"א חולון. ל"בית החולים לדובים" שהוקם בתחנת מד"א בחולון הגיעו כ-150 ילדים מכל אזור המרכז בגילאי 3-10 יחד עם הדובי שלהם. במהלך הפעילות הילדים פגשו ליצנית רפואית מארגון 'שמחת הלב' ועברו יחד עם הדובונים את שרשרת התחנות בבית החולים החל מהמיון, בדיקה אצל רופא דוגמת כירורג, אף-אוזן-גרון, עיניים אורתופדיה ועוד…

 

צילום: דוברות מד"א

 

ורד שמולביץ, חובשת מתנדבת בתחנת מד"א חולון: "זה מיזם שעושים בדר"כ פקולטות לרפואה יחד עם בתי החולים שמטרתו העיקרית להפחית חרדה אצל ילדים. לפעילות אצלנו הוזמנו ילדי הגנים והכיתות הנמוכות בחולון. את הפעילות העבירו פרמדיקים, סטודנטים לרפואה שמתנדבים בתחנה ומתנדבי הנוער שלנו. כל ילד התבקש להגיע עם הבובה שלו, שם הוא פגש את ד"ר 'דוב דוביביץ', קיבל מזרק עם מיץ פטל, משקפיים קטקטנים לדובים וערכת רופא לילדים. הפעילות נפתחה בהצגה 'היפיפייה הנרדמת' שהכינו מתנדבי הנוער, שמטרתה להסביר על חשיבות מד"א".

 

צילום: דוברות מד"א

 

אפי בר, מנהל מרחב איילון במד"א: "בית החולים לדובים הינו חלק ממכלול הפעילויות שתחנת מגן דוד אדום חולון מעורבת בהם בהקהילה המקומית. מתנדבי התחנה ועובדיה עורכים פעילויות לניצולי השואה בעיר, לבית אקי"ם, ובית הספר הרצפלד לילדים עם מוגבלויות. התרומה ההומניטרית במד"א היא חלק בלתי נפרד מתפיסת מד"א כארגון ההצלה הלאומי, הקשר של מד"א עם הקהילה הוא קשר מרגש וחשוב לא פחות מהטיפול הרפואי היומיומי שהארגון מעניק".