כותרות אחרונות
Search

בכירי טיב טעם מגשימים חלומות לילדים חולים !

בכירי טיב טעם מגשימים חלומות לילדים חולים !

 עדי כהן מנכ"ל  קבוצת  טיב טעם  וחברי ההנהלה,  בניהם: יוסי שליו –  סמנכ"ל סחר ושיווק ורוני גרין – מנהל מכירות ומועדון לקוחות,  ערכו אמש אירוע חגיגי לבכירי  עמותת Make-A-Wish Israel, שכל ייעודה ומטרתה להגשים משאלות ליבם של ילדים החולים במחלה המסכנת חיים, בין הגילאים 3-18.

במסגרת האירוע נחתם מבצע גיוס התרומות של  רשת טיב טעם בסניפיה, שגייסה  לטובת העמותה  69,000 אלף ₪.

 

באירוע שנערך  בסניף טיב טעם רמת החייל, נערך טקס הענקת הצ'ק אליו הגיע גם  אבי בר אהרון, מייסד העמותה שפתח את האירוע ואמר: " גם טיב טעם עם מגשימה את משאלות ליבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים, מעבר לכך שבכירי הרשת, והעובדים מבינים את המשמעות והכוח שיש להגשמת משאלה על בריאותם של הילדים, הם הצליחו להביא למודעות חברתית  ובזכות ארגונים כמותם אנו יכולים להמשיך ולהעניק לילדים רגעים בלתי נשכחים".

 

מימין רוני גרין אבי בר אהרון עדי כהן ויוסי שלו – צלם: אלעד גוטמן

 

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם אמר: "כגוף קמעונאי מוביל בארץ, רואה עצמה הנהלת הרשת כמו גם עובדיה, מחויבת לפעול למען הקהילה כחלק מחזון הקבוצה. לפי כך, נמשיך לפעול בגיוסי כספים למען עמותות שונות בישראל, העושות עבודת קודש ". לדבריו: פעילות זו הינה חלק מפעילויות רבות בהם שותפה הרשת לאורך השנים. ערבות הדדית אינה סיסמה ברשת טיב טעם, אנו פועלים ליישום באופן שוטף".

 

בתום האירוע, העניק אבי בר אהרון להנהלת טיב טעם תעודה הוקרה על פועלם למען העמותה וביקש להודות לעדי ועובדי הרשת בשם ילדי העמותה ומשפחותיהם. עדי, שהתרגש מהמחווה הודה לאבי והבטיח לתמוך תמיד בעמותה.

 

מימין רוני גרין אבי בר אהרון עדי כהן ויוסי שלו – צלם: אלעד גוטמן 

 

עמותת Make-A-Wish Israel הינה חלק מארגון בינלאומי. ייעוד העמותה הגשמת משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים, בין הגילאים 3-18. בהגשמת המשאלה, שואפים להעניק לילד ולמשפחתו חוויות מיטיבות של תקווה, כוח ושמחה… בתקופה הקשה בחייהם.