כותרות אחרונות
Search

בכנס הבינלאומי Pearl Od Aesthetic הוכתר סטילאג' M + לחומר המילוי הטוב ביותר לשנת 2015

סטילאג' M + החומצה ההילארונית היחידה המשלבת אנטי אוקסידנט ולידוקאין

השנה, מי שזכה בתואר "חומר המילוי הטוב ביותר" – בכנס העולמי "Pearl Od Aesthetic" מטעם  האגודה הפולנית לדרמטולוגים שנערך בפולין – הוא חומר המילוי ממשפחת החומצה ההיאלורונית- סטילאג' M +  זאת התבשרו בחברה המייצרת כבר בחודש האחרון.

כבר בשנים 2010 עד 2012 הוכתר בתחום ל"מוצר הטוב ביותר" בקטגוריית המוצרים החדשניים בתעשיית חומרי המילוי, כך שהזכייה בתואר השנה לא הייתה מפתיעה במיוחד.

סטילאג' הינו אחד מחומרי המילוי הפופולריים בארץ ובעולם, הוא נמכר ב- 80 מדינות ברחבי העולם ומשווק בישראל בלעדית ע"י חברת אלפאמדיקס, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית.

חומרי המילוי מסוג סטילאג' על כל סוגיהם, מעניקים  מראה טבעי ולאורך זמן, התוצאות ניכרות מיד  ונשמרות לתקופה של  שנה ויותר מיום ההזרקה.  עם סטילאג' ניתן לתקן מידית  קמטים (מילוי קמטים  לצידי  האף והפה , השבת נפח בלחיים , עיבוי ועיצוב  הסנטר, עיצוב וחיטוב האף , מילוי שקעים מתחת לעינים , מילוי רכות , עיבוי שפתיים  ועוד.) החומר המשובח הזה, מעניק לעור את הלחות שאיבד עם השנים ומאפשר גם את "פיסול הפנים".

מוצרי סטילאג' מגיעים במידות שונות , בהתאם לסמיכות המוצר ובכך מאפשרות לרופא להתאים בצורה המדוייקת והטבעית ביותר את המוצר לסוג התיקון .

בין מגוון המוצריםפ של סטילאג' ניתן למצוא מוצרים סמיכים המיועדים להשבת נפח לפנים ובעזרתם ניתן למלא שקעים שנוצרו עם השנים , עיצוב עצמות לחיים , קו הלסת וכו.

סטילאג' M  מיועד בעיקר לטיפולי מילוי קמטים בינוניים עד עמוקים והוא מגיע בשתי גרסאות, האחת היא  סטילאג' M + לידוקאין, שזכה השנה, מיועד להזרקה קלה וללא כאב (מכיל בתוכו חומר מאלחש) וגרסה ללא חומר מאלחש.

 styiaeg 2

על ייחודיות החומר

הייחודיות של  חומר המילוי סטילאג' הוא שילוב אנטי אוקסידנט. מדובר בחומר המילוי היחיד  שמכיל שילוב של חומצה היאלורונית  עם אנטי-אוקסידנט (חומר נוגד חמצון) טבעי הנקרא "מניטול". זה מונע את פעילותם של הרדיקלים החופשיים, הפוגעים בתאי הגוף ומאיצים את תהליך ההזדקנות. עוד מפחית המניטול את סימני האדמומיות והנפיחות לאחר ההזרקה ומאריך את משך תוצאות הטיפול.  סטילאג' מכיל בתוכו גם לידוקאין להפחתת הכאב בזמן ההזרקה, וכשמדובר באזורים עדינים זה משפר מאוד את חוויית ההזרקה.

סטילאז' משווק בישראל בלעדית על ידי חברת "אלפאמדיקס בע"מ" בבעלותם של אילן כרבאסי ואורית קאופמן, החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, בדגש על מענה מקסימלי לצרכי הרופאים והמטופלים בתחום. בין המוצרים המשווקים בלעדית על ידי "אלפאמדיקס":  סטילאז' – חומר המילוי הפופולרי, מגוון המכשירים של חברת VIORA   החל ממכשור המבוסס על גלי רדיו להצערת העור, מיצוק והצרת היקפים,  ומגוון מוצרים משלימים בתחום הרפואה האסתטית.

חברת אלפאמדיקס – 03-7589090. www.alphamedix.co.il