כותרות אחרונות
Search

בכנס המנהלים השנתי של חברת "עידית" נפגשו באי הכנס עם אבידע בכר חבר קיבוץ בארי שאיבד ב- 07.10 את רעייתו ובנו….

מימין: רן כצמן מנכ"ל "עידית יחד עם אבידע בכר חבר קיבוץ בארי  – צילום: מורג ביטן

 

 

 

בכנס המנהלים השנתי של חברת "עידית" נפגשו באי הכנס עם אבידע בכר חבר קיבוץ בארי שאיבד ב- 07.10 את רעייתו ובנו וגם את רגל ימין שלו באירוע המחריד והמזעזע שבוצע ע"י מחבלי החמאס.

 

רן כצמן מנכ"ל חב' עידית מקבוצת מלונות דן: "החברה מספקת גם שירותי הסעדה לכוחות הביטחון ולתעשייה הביטחונית ומקפידה גם בימים קשים האלה לספק את השירות הטוב ומדויק ביותר וגם כאשר הצרכים משתנים מקצה לקצה במהירות שיא"

 

חב' ההסעדה המובילה עידית מקבוצת מלונות דן קיימה בימים אלו את כנס המנהלים השנתי של החברה בנוכחות כ-70 מנהלי ומטה החברה במלון דן אכדיה בהרצליה.

 

בכנס בו נכחו כ 70 מנהלי ומטה החברה, הציג רן כצמן מנכ"ל חברת עידית את ביצועי השנה שחלפה ואת תוכנית העבודה לשנת 2024.

 

הכנס נפתח בדקת דומיה והקראת מילות הספד לרס"מ במיל' נועם אשרם, מנהל בחברה שנפל בעת מילוי תפקידו ברצועת עזה בחודש ינואר.

 

מימין: רן כצמן מנכ"ל "עידית יחד עם אבידע בכר חבר קיבוץ בארי  – צילום: מורג ביטן

 

את הכנס חתם מפגש מרגש עם אבידע בכר, חבר קיבוץ בארי ששרד יחד עם ביתו את זוועות ה 7.10 לאחר שאיבדו את אם המשפחה ואת הבן. אבידע שאיבד גם את רגל ימין במרחץ הדמים סיפר באופן אוטנטי את סיפורו האישי והטרגי באירוע המחריד והמזעזע.

 

חברת עידית יחד עם חברת הבת טיב וטעים, היא קבוצת ההסעדה המובילה לחברות וארגונים , עם מחזור מכירות של כ 400 מליון ₪ ומעסיקה כ 1500 עובדים ברחבי הארץ.

 

רן כצמן מנכ"ל עידית: "אני מדמה את התקופה לנסיעה ברכבת הרים עם עליות וירידות תלולות, היפוכים וגילגולים, המשפיעים על חיי אדם ועל הביצועים. אנו מספקים שירותים לכוחות הביטחון ולתעשייה הביטחונית ותפקידנו לשמור על רצף כשירות ושירות מעולה לאנשי כוחות הביטחון. חברת עידית מקפידה גם בימים קשים אלה לספק את השירות הטוב והמדוייק ביותר ללקוחותיה גם כאשר הצרכים משתנים מקצה לקצה במהירות שיא."