כותרות אחרונות
Search

בכנס TAITRA של המועצה לפיתוח סחר חוץ של טאיוואן שנערך בתל אביב בהשתתפות בכירים מתעשיית ההיי טק משתי המדינות נחתם מזכר הבנות…

כנס המועצה לפיתוח סחר חוץ של טאיוואן (TAITRA) נערך היום במלון קרלטון בתל אביב בהשתתפות בכירים מתעשיית ההיי טק משתי המדינות.

*

מטאיוואן הגיעה לישראל משלחת רמת דרג בראשות נשיא ומנכ"ל המועצה לפיתוח סחר חוץ של טיוואן, וולטר יה, ויו"ר המועצה לפיתוח סחר חוץ של טאיוואן, ג'יימס האנג.

*

מטרת הכנס: קידום ופיתוח שיתופי פעולה בין חברות סטארט אפ מטאיוואן לחברות סטארט אפ מישראל בתחומי ה IOT , ICT ותחומי סטארט אפ נוספים כגון: AI AR, VR ועוד.

*

כמו כן, לחשוף הזדמנויות עסקיות להרחבת וחדירת הטכנולוגיות הישראליות לשוק האסיאתי.

בתמונה מימין לשמאל: נשיא המועצה לפיתוח סחר חוץ של טאיוואן, וולטר יה; יו"ר המועצה לפיתוח סחר חוץ של טאיוואן, ג'יימס האנג; מנכ"ל מכון היתוא, גדי אריאל ונציג טיוואן בישראל, השגריר Paul K. Chang.

 

במהלך הכנס נחתם מזכר הבנות ((MOU בין נשיא ומנכ"ל המועצה לפיתוח סחר חוץ של טאיוואן, וולטר יה, לבין מנכ"ל מכון היצוא, גדי אריאלי, להגברת שיתוף הפעולה בין המדינות בתחומי המסחר והפיתוח הכלכלי במגזר הפרטי והציבורי. ההסכם קובע בין השאר כי שני הגופים יסייעו אחד לשני במיזמים משותפים וביקורים הדדיים. כמו כן, כל צד יסייע לשני בתערוכות, כנסים ואירועים שונים. יצוין, כי טאיוואן ייצאה לישראל 700 מיליון דולר בשנת 2017. זהו גידול של 13.8 אחוז ביחס לשנים קודמות. טאיוואן מייבאת מישראל כמיליארד דולר בשנת 2017. גידול של 10.6 אחוז ביחס לשנה שעברה.

 

בכנס השתתפה גם משלחת של מנהלים בכירים מטאיוואן מתחומי ה- ICT וקרנות הון סיכון (VC) וכן מנהלים בכירים בתעשיית ההיי טק בישראל. האירוע בישראל הוא אירוע מקדים לקראת תערוכתCOMPUTEX , מהגדולות בעולם והגדולה ביבשת אסיה בתחומים: VR, Gaming,AR, ICT, IOT, שתיערך בטאיוואן בין ה-5 ל-9 ליוני 2018 ובה גם דגש מיוחד לתערוכת סטארט אפים בינלאומיים בשם InnoVEX.

 

המועצה לפיתוח סחר חוץ של טיוואן היא גוף רב זרועות בעולם שקשורה למשרד הכלכלה הטיוואני. היא אף מארגנת את תערוכת COMPUTEX העולמית.

 

תמונה 6726: נשיא המועצה לפיתוח סחר חוץ של טיוואן (TAITRA), וולטר יה, עם מנכ"ל מכון היצוא, גדי אריאלי, לאחר טקס החתימה על מזכר ההבנות.

 

האירוע היום בתל אביב כלל סקירה של תעשיית ה-IOT בטאיוואן. תצוגה מקדימה לקראת תערוכת COMPUTEX 2018; הזדמנויות לשיתוף פעולה עם חברות מטאיוואן המפתחות מוצרים חכמים, שיוצג על ידי חברת Advantech; המערכת האקולוגית של טאיוואן בתחום הסטארט אפ שיוצג על ידי חברת Epoch Foundation; העיר החכמה (IOT) שיוצג על ידי חברת LITE-ON TECHNOLOGY CORP, מפגש עסקי ((networking ועוד.

 

נשיא המועצה לפיתוח סחר חוץ של טאיוואן (TAITRA), וולטר יה: "אנו רואים בכנס בישראל ציון דרך חשוב לקראת תערוכת COMPUTEX 2018 בטאיוואן. במשך 38 שנה ברציפות שומרת COMPUTEX על מעמדה המוביל בעולם ומתפתחת במקביל להתפתחויות הגלובליות בתעשיית ה- ICT. מחומרה ואינטרנט ועד לפתרונות ואפליקציות בתחומי: IOT, VR, AR ו- AI. השנה תכלול התערוכה תחומים נוספים כגון: רובוטיקה,AI, G5, Blockchain,, IOT,InnoVEX Forum ונושאים חדשניים נוספים".