כותרות אחרונות
Search

אמבולנס ממוגן ירי מדגם "ספרינטר" של "מרצדס" יוצג השבוע בתערוכת "יורוסאטורי" בצרפת.

צילום: יח"צ

 

אמבולנס ממוגן ירי מדגם "ספרינטר" של "מרצדס" יוצג השבוע בתערוכת "יורוסאטורי" בצרפת.

מדובר במיזם משותף של מד"א, חברת מיגון הרכב – "פלסן ראם" ו"כלמוביל".

 

השבוע תפתח בצרפת תערוכת היורוסטארי, תערוכת האמל"ח הגדולה בעולם, במסגרתה יוצג גם אמבולנס ממוגן ירי מדגם ספרינטר של מרצדס. מדובר במיזם משותף למד"א, חברת מיגון הרכב – "פלסן ראם" ו"כלמוביל".

 

תכנון האמבולנס הממוגן אשר בוצע על ידי "פלסן ראם" ובשיתוף עם "כלמוביל",  יבואנית "מרצדס" לישראל, הנו פרויקט חוצה יבשות אשר בתכנונו ובביצועו השתתפה גם חברה מפולין אשר מתמחה בתחום יצור אמבולנסים ורכבי חירום בתצורות שונות בשם – זשוטה – כל זאת על מנת לאפשר סיוע עתידי של מדינות האיחוד האירופאי במיזם.

צילום: יח"צ

 

חברת "זשוטה" ו"פלסן ראם" הנם בוני מרכבים מורשים של "מרצדס ספרינטר", אשר תכננו מיגון נגד ירי המעניק לצוות ולמטופלים מקסימום הגנה במינימום משקל ומאפשר אבזור האמבולנס על פי הדרישות המחמירות ביותר של מד"א לציוד נט"ן מציל חיים. עוד השתתפו בתכנון, חברת אוטוקור, אשר תכננה מערכת מיזוג חדישה לרכב.

 

אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי ההובלה וההסעים כלמוביל: "כלמוביל שמחה לקחת חלק בפרויקט חשוב זה. מפרט הספרינטר הותאם  לדרישות ולצרכים הייעודים של מד"א ולהנחיות המיגון של "פלסן ראם" אשר התאימה את רמת מיגון לצרכים היעודיים של מד"א לאמבולנס ממוגן ירי המותאם לסביבה מאוימת ולתנאי דרך קשים. בשלב הראשון הצטייד מד"א ב 4 רכבי אמבולנס של "מרצדס ספרינטר."