כותרות אחרונות
Search

איך מצליח "עולם המים" במתחם קניון "ארנה" בהרצליה להביא לחווייה רטובה, בלי להכניס אותם למים.

עולם המים בארנה – צילום: באדיבות ארנה

 

מתחת למים בתוך הקניון!

איך מצליח "עולם המים" במתחם קניון "ארנה" בהרצליה, להביא  עשרות אלפי ישראלים לחווייה רטובה, בלי להכניס אותם למים.

 

עולם המים בארנה – צילום: באדיבות ארנה

 

במתחם שמשלב חוויה רב חושית, המתוגברת ב- 25 מקרני לייזר רבי עוצמה של  "Epson", מוצעות מגוון פעילויות לכל המשפחה המפגישות את המבקרים עם שלל יצורים ימיים, דגים ושוניות אלמוגים ומלמדות כיצד לשמור על הסביבה הימית ולמנוע זיהום

 

"עולם המים" במתחם ארנה הרצליה משך אליו כבר מעל 40,000 מבקרים בישראל מאז נפתחה האטרקציה לפני מספר חודשים. המתחם הווירטואלי הייחודי שמשתרע על פני 2000 מ"ר וכולו מוקדש לנושא העולם התת ימי המופלא, הפך לאתר ביקור חובה למשפחות שלמות, קבוצות חברים וכל מי שמבקש להעביר כמה שעות בעולם אחר ופחות מוכר – העולם התת ימי – וכל זאת, בלי להירטב. 

 

עולם המים בארנה – צילום: באדיבות ארנה

 

במתחם שמשלב חוויה רב חושית המשולבת בלימוד, מוצעות מגוון פעילויות לכל המשפחה, הכולל, בין השאר, הצגה מקורית ב-360 מעלות המשלבת שחקן והקרנת וידאו, במסגרתו יוצא הגיבור למסע מתחת לפני הים, פוגש יצורים ימיים, דגים ושוניות אלמוגים ולומד בעזרת חבריו הילדים כיצד לשמור על הסביבה הימית ולמנוע זיהום.

 

המתחם מציע גם סדנה בשיתוף הקהל עם להקת מיומנה – "בקצב הים"- כמו גם מתחם VR (מציאות מדומה) המדמה צלילה חופשית במעמקים, מסע אודיו ויזואלי אל שירת הלווייתנים, מידע חוויתי ועובדות על החיים מתחת לפני הים, עמדות משחקי Xbox, תעתועי ראיה ועמדות צילום, פינות יצירה מחומרים ממוחזרים ועוד…

 

עולם המים בארנה – צילום: באדיבות ארנה

 

משחזר רונן שרון, מנכ"ל ארנה: "מאחורי הקלעים ומי שתורמים להעצמת החווייה נמצאים 25 מקרני לייזר רבי עוצמה  של "Epson". הרעיון הגיע כשראיתי תערוכה אורקולית של "קלימט" בפריז ונחשפתי לשיתוף פעולה של "Epson" עם "VideoLab" ביפן, ידעתי שאני חייב להקים משהו כזה אצלי בקניון ארנה. בגלל שאנחנו ליד הים, רצינו לעשות משהו שקשור במים וכך נולד הפרוייקט. אין אף חוויה כזו בארץ לילדים. בפסח האחרון ביקרו כאן בין 25-30 אלף איש, ובגלל ההצלחה החלטנו להמשיך את זה גם למהלך הקיץ."

 

אומר יעקב (קובי) כהן מנהל תחום ההקרנה ב- "Epson"  ישראל: "המקרנים שלנו, שמשתתפים כיום באופן פעיל באינספור תערוכות, אירועי חוצות, מרכזי מבקרים ומופעי ענק ברחבי העולם, קלים ביותר בשימוש, מפגינים מקור אור עוצמתי במיוחד, לא דורשים כמעט תחזוקה שוטפת ובעיקר הם ׳קשוחים׳ ועמידים ביותר לכל פגעי הסביבה, טלטולים, חום אבק ולחות. חלק מההצלחה שלנו טמון בהיותנו מובילי חדשנות גלובאליים. מקרני הלייזר שלנו מסמנים כיום קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת הביצועים ומחזקים את מיצובה של החברה כמספר 1 בשוק ההקרנה העולמי. במיזם המדהים של ארנה הם מאפשרים לספר את הסיפור בדרך יצירתית יותר ולהבליט אותו על רקע ה׳רעש׳ שבו מוצפים קהלי היעד כל הזמן".