כותרות אחרונות
Search

במדגם שנערך על ידי מכון המחקר IPSOS זכתה OPEL ADAM במקום הראשון בתואר "הרכב הכי יפה"

"OPEL  ADAM הכי יפה בעיר"

 חברת אופל ישראל יוצאת בקמפיין דיגיטל נרחב בהובלת אושיות רשת הקורא לפעילות אופנתית בקניון ה-FASHION MALL של גינדי ת"א בהשקעה כוללת של מיליון ₪

 במדגם שנערך על ידי מכון המחקר IPSOS  זכתה OPEL  ADAM במקום הראשון בתואר "הרכב הכי יפה" אל מול הפיאט 500 בפער מוחץ של למעלה מ- 40%!

 

במדגם מייצג בקרב אוכלוסיית גילאי 18+ שנערך על ידי מכון המחקר IPSOS , זכתה OPEL  ADAM במקום הראשון כרכב הכי יפה אל מול הפיאט 500 בפער מוחץ, כאשר 71% מהנשאלים בחרו ב-   ADAM לעומת 29% בלבד שבחרו במתחרה הישירה הפיאט 500.

צילום- עידו איז'ק

נתון נוסף מעניין הוא בקבוצות ההשוואה הנוספות מולן מתחרה OPEL  ADAM. כאשר השוו את ה-   ADAM מול ארבעה דגמים: סקודה סיטיגו, פיג'ו 108, סוזוקי קלריו וטויוטה איגו, זכתה ה-  ADAM במקום הראשון, וכך גם כאשר השוו בין הפיאט 500 , יונדאי I10 , שברולט ספארק, קיה פיקנטו, רנו קליאו ומאזדה 2 גברה OPEL  ADAM על יתר המתחרות והוכתרה כרכב הכי יפה בחבורה.

 

על רקע הנתונים המרשימים אופל ישראל משיקה בימים אלה קמפיין דיגיטלי חדש תחת הסלוגן "מי הכי יפה בעיר" בו היא קוראת לנשים מכל רחבי הארץ להשתתף בתחרות שבסיומה משתתפת אחת תזכה ברכב OPEL  ADAM  לשנה.

 

את הקמפיין מובילות עשר מעצבות דיעה ואושיות רשת מובילות ביניהן טיטי איינאו, נטלי דדון וקסניה טרנטול, שצולמו על ידי צלם האופנה המוביל ואושיית הרשת בעצמו עידו איז'ק. הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "דרורי ארועטי ברמן" בשיתוף חברת ההפקות "ברדוגו" עולה במדיות הדיגיטליות השונות בהשקעה כספית של כמיליון ש"ח.

צילום- עידו איז'ק

במהלך הצילומים  לקמפיין הולבשו עשר אושיות הרשת בצבעים נועזים התואמים לצבעי הרכבים מדגם ה-   ADAMשצולמו. הצילומים התקיימו ברחבי קניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, במספר לוקיישנים שונים.

 

במקביל לעליית הקמפיין במדיות הדיגיטליות, העלו הבנות המשתתפות תמונות מיום הצילומים ואף הזמינו את העוקבות שלהן לקחת חלק בפעילות ולהשתתף בתחרות שתתקיים ב 15/6-16/6 בקניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, בו הבנות יצטלמו לצד הרכבים. בסוף התחרות תיבחר מנצחת אחת שתזכה במכונית OPEL ADAM  לשנה!!

 

הקמפיין הוא על טהרת הדיגיטל ללא שימוש במדיות נוספות ועם סגירת הכתבה נרשמו לפעילות מעל ל-1200 גולשות.

צילום- עידו איז'ק

חזי שייב מנכ"ל אופל ישראל: "תוצאות הסקר משמחות אך לא מפתיעות וזה לנוכח התנועה אותה אנו מרגישים באולמות התצוגה והביקושים ל- OPEL ADAM . OPEL  ADAM נחשבת ולא בכדי לאחת המכוניות המובילות בקטגוריה. ההיענות הגבוהה לקמפיין "הכי יפה בעיר" היא הוכחה נוספת לכך. עד לרגע זה נרשמו למעלה מ- 1200 משתתפות לתחרות."