כותרות אחרונות
Search

במיוחד לשבועות: PIP STUDIO מציגה קולקציית מגשי עוגות ומתוקים חגיגית וייחודית

איפה העוגה..?

במיוחד לשבועות: PIP STUDIO מציגה קולקציית מגשי עוגות ומתוקים חגיגית וייחודית שלה

אין ספק שחג השבועות הוא החג הכי שמח, אביבי, יפה ומיוחד מבין החגים בישראל. החג, המסמל תקופת התחדשות וביכורים, הוא הזדמנות מצויינת להציג את  קולקציית מגשי העוגות והמתוקים של PIP STUDIO, שעיצוביה עומדים כולם במוטו "עיצובים שמחים עבור אנשים שמחים".

העיצוב הייחודי של מוצרי PIP משדרג כל אירוח ופריטיה אידיאליים להגשה מושלמת, כך שכל שולחן הופך להיות חגיגה ותאווה לעיניים. את הפריטים- ממגוון מגשי עוגה (על רגל אחת ועד תלת קומתי), כוסות לקפה ואספרסו וצלחות לעוגה- מעטרים צורות המשתנות מפריט לפריט: פרחים גדולים ומרשימים לצד פרחים עדינים וקטנים; ציפורים בצבעים שונים; קווים מעוגלים זה בתוך זה ועוד.

גם בחירת הצבעים הינה ייחודית ומרהיבה לעין- PIP נוהגת להשתמש בצבעים חיים ושמחים כמו צבעי פסטל בוורוד ותכלת; אדום וצהוב; צבעי חאקי בהירים וירוקי גינה- כל מה שמזכיר את הטבע והמרחב הפתוח.

pip 1

צילום:עדי קראוס

לאחרונה השיקה PIP STUDIO את קולקציית הכלים החדשה שלה בצבע לבן ROYAL WHITE COLLECTION המלווה בעיטורים ייחודיים בכחול וזהב, המזכירה סגנון מלכותי וקלאסי. העיצוב של סדרת הרויאל הלבנה נחשב יוצא דופן ביחס לסגנון העיצוב הייחודי של PIP: הקולקציה החדשה מעניקה בולטות לצבע הלבן הקלאסי, אך יחד עם זאת נשמרים העיטורים הציוריים האופייניים לPIP- בצבעי זהב וכחול. העיצוב הייחודי מביא עמו את תחושת האביב לשולחן החג עם המון לבן, שמחה ואור.

בין הפריטים ניתן למצוא:

מגש על רגל אחת- החל מ- 139 ₪

מגש דו קומתי- החל מ- 294 ₪

מגש 3 קומות – החל מ- 300 ₪

סט של 6 כוסות אספרסו+ תחתיות – החל מ-351 ₪

סט של 6 מאגים מהודר לקפה- החל מ- 323 ₪

סט צלחות לעוגה 17 ס"מ- החל מ-104 ₪.

סט סכין +כף לעוגה- 139 ₪

***************************

ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות לכלי בית ברחבי הארץ

פיפ סטודיו הינו בית עיצוב הולנדי, הנחשב לאחד המובילים בעולם. כל מוצרי PIP חייבים לעמוד במוטו שלה; "עיצובים שמחים עבור אנשים שמחים"

פלדינוקס מייבאת ומשווקת באופן בלעדי כלי הגשה איכותיים, צבעוניים, ומשמחים של פיפ סטודיו בישראל

http://bit.ly/1RIBhLd