כותרות אחרונות
Search

במיוחד לשופינג IL, סטודיו "אהבה קטנה" מציע הנחות של עד 60% על מגוון מתנות מקסימות!

 

 

במיוחד לשופינג IL, סטודיו "אהבה קטנה" מציע הנחות של עד 60% על מגוון מתנות מקסימות!

 בין המוצרים: מדבקות שם, שלטים לדלת, פריטי מטבח וחורף ועוד…

לכל מוצר אפשר להוסיף שם או כיתוב אישי.

המבצעים בתוקף בתאריכים 6-7.11.2019.

 

סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, מציע לרגל "שופינג IL" הנחות של עד 60% על מגוון מתנות מקסימות שכיף לתת ולקבל! את המתנות המקוריות אפשר להזמין בקלות באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו.

 

את המוצרים אפשר להזמין בעיצוב מיוחד לבחירה, עם שם או כיתוב אישי (בהתאם למוצר). המבצעים בתוקף בתאריכים 6-7.11.2019.

 

"אהבה קטנה" מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.

 

כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה. לעיצובים המקסימים המוצעים באתר, אפשר להוסיף שם, ברכה אישית או משפט השראה מיוחד (בהתאם למוצר). באתר מוצעים גם רעיונות למשפטים מהם אפשר לבחור, כמו: הכול אפשרי, בדרך שלך ; המסע, לא היעד – הוא העיקר; לא כל יום הוא יום טוב, אבל יש משהו טוב בכל יום ; כל מה שילד צריך, זה מבוגר אחד שיאמין בו ; כל יום הוא הזדמנות חדשה, ועוד… 

 

הפריטים מוצעים במגוון תחומים: מטבח, בית ספר, ילדים, עיצוב הבית ועוד. כל מוצר מוצע בכמה סגנונות עיצוב לבחירה, כך שאפשר ליצור סט של כמה פריטים באותו עיצוב ודוגמה.

 

דוגמות למתנות:

 

  • שלט לדלת הכניסה: 10 ש"ח במקום 25 ש"ח. שלט עץ בהדפסה בגימור מבריק, מידות 10*20 ס"מ, עם דבק דו צדדי חזק במיוחד או מגנט. שלט מגנט, בהדפסה על דף פוטו איכותי בציפוי קפסולציה, מידות 10*20 ס"מ, עם מגנט בגב השלט.

 

  • מדבקות שם: 10 ש"ח במקום 19 ₪, למארז של 48 מדבקות. המדבקות מוצעות במגוון דוגמאות. על המדבקה אפשר לרשום שם ומספר טלפון.
  •  

צילומים – סטודיו אהבה קטנה

 

  • מחברת ספירלה מעוצבת, כריכה רכה: 19 ש"ח במקום 28 ש"ח. מחברת בגודל 5A דף, שורות או חלק. ספירלת מתכת, 70 דף (תיתכן סטייה קטנה בכמות הדפים). כריכת המחברת מוצעת במגוון דגמים, ועליה אפשר להוסיף שם, משפט או כיתוב.

 

 

  • קופסת אוכל מעוצבת של Sistema : רק 34 ש"ח במקום 49 ש"ח. קופסת אוכל מודולרית ומעוצבת של המותג הניו-זילנדי, עם חלוקה פנימית לשלושה תאים, בשתי קומות. הקופסה שקופה, בנפח: 1.4 ליטר. מתאימה לשטיפה במדיח כלים, להקפאה ולשימוש במיקרוגל. הדפסת איכותית, עמידה בשטיפות יום יומיות. הקופסה מוצעת במבחר דוגמאות של איורים ואפשר להוסיף עליה שם.
  •  

צילומים – סטודיו אהבה קטנה

 

  • שלט לדלת עם שרשרת תליונים: 59 ש"ח במקום 99 ש"ח. השלט בגודל 25*9 ס"מ (ייתכנו שינויים קלים), עליו ניתן להדפיס את שם המשפחה וכותרת לבחירה. השרשרת מכילה עד 6 תליוני שם מודפסים, במבחר דגמים (דגלון, ציפור, לב, כוכב). גודל תליון ממוצע – 5*3 ס"מ. מגיע עם דבק דו צדדי חזק במיוחד.

 

צילומים – סטודיו אהבה קטנה

 

  • מדבקות גיהוץ במבצע – 1+1: 20 מדבקות בגדלים שונים, המיועדות לזיהוי מהיר ונוח של בגדים (סוודרים, כובעים, כפפות, בגד ספורט) בגן ובבית הספר. ניתן להדפיס שם ומספר טלפון. לגיליון מצורף דף פרגמנט והוראות גיהוץ. המדבקות מתגהצות על רוב סוגי הבדים.

 

  • כל קטגוריית המטבח – פריט שני ב-50% הנחה: בין הפריטים – משטח חיתוך, מגבות מטבח איכותיות, ספלי קפה, ספר מתכונים, קופסאות אחסון, מגנטים למקרר. המוצרים מוצעים במגוון דוגמאות. ניתן להזמין כל אחד מהפריטים בעיצוב זהה או שונה, ולהוסיף שם או כיתוב קצר (בהתאם למוצר).

 

צילומים – סטודיו אהבה קטנה

 

  • כרבולית שניה ב-%50 הנחה: כירבולית מעוצבת בצבע לבן עם איור חמוד לבחירה. הכירבולית עשויה מפליז איכותי ורך, במידות 125*85 ס"מ. אפשר להוסיף על הכירבולית שם או משפט.

 

צילומים – סטודיו אהבה קטנה

 

להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il

זמן הכנת המתנה: 5 – 8 ימי עסקים. ניתן לקבל את המוצרים עם שליח, בדואר או באיסוף עצמי.

 

 לאתר החנות ודוגמות נוספות, לחץ כאן !!

 

"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.

ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.