כותרות אחרונות
Search

במסגרת שיתוף פעולה בין חברת "פלאפון" לבין "STINGTV" ייהנו לקוחות "STINGTV" מסטרימר K4 מבית "Apple TV" במחיר מוזל ושליחות חינם עד הבית…

שיתוף פעולה ראשון בין "פלאפון" ו-"yes"  יוצא לדרך !

 "STINGTV" משיקה לכלל לקוחותיה אפליקציה ב- "Apple TV".

במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת "פלאפון" ייהנו לקוחות "STINGTV"   מסטרימר K4 מבית "Apple TV" במחיר מוזל ושליחות חינם עד הבית בתוך 24 שעות.

 

 

"STINGTV" מרחיבה את פלטפורמות השידור שלה – לאחר פיילוט לקוחות מוצלח שערכה בשבועות האחרונים, מודיעה היום החברה על ההשקה הצרכנית של אפליקציית "STINGTV" ב- Apple TV, ויוצאת בשיתוף פעולה ראשון וייחודי עם חברת פלאפון. במסגרת המהלך ייהנו לקוחות "STINGTV" מסטרימר K4 מבית "Apple TV" במחיר מוזל של 799 ₪ בלבד ברכישה דרך אתר פלאפון, כולל אחריות יצרן של פלאפון, שליחות ללא עלות ואספקה עד 24 שעות מרגע הרכישה. 

 

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה הראשון מיני רבים בין "yes" ו"פלאפון", שילוב החוזקות של שתי החברות, המצטיינת כל אחת בתחומה, מאפשרת לנו למנף את הצעת הערך ללקוח עם מחיר אטרקטיבי ומוצרים מצטיינים".

 

 

צילום: באדיבות STINGTV

 

הצפייה ב "Apple TV" הינה בנוסף לאפשרויות הצפייה המגוונות הקיימות כבר כעת, ביניהן: "box "STINGTV, סטרימר מבית Xiaomi, סטרימר מבית "NVIDIA SHIELD", טלפונים וטאבלטים של אנדרואיד, מסכים חכמים מבית "SONY", "Philips", "TOSHIBA" ועוד…

 

ממשק המשתמש המתקדם של "STINGTV" הותאם במיוחד לסטרימר של "Apple TV" ויאפשר ללקוחות ליהנות מהתכן העשיר מבית "yes" גם בפלטפורמה זו, ומהפיצ'רים הטכנולוגיים הקיימים כבר כעת ב- "STINGTV", כגון: שירות ה- Catch-up המאפשר צפייה בכל התוכניות ששודרו בכל הערוצים בשבוע האחרון ללא צורך בהזמנת הקלטות מראש ושירות resume watching הפופולארי בקרב לקוחות "STINGTV". כמו כן, מאפשר הממשק של "STINGTV" זפזופ מהיר לערוצים האחרונים וניווט ויזואלי על ציר הזמן המקנה יכולת להגיע לכל נקודה בתוכן בצורה פשוטה ומהירה.

 

צילום?: באדיבות STINGTV

 

"STINGTV" מציעה חבילות תוכן עשירות במיוחד הכוללות מעל ל-50 ערוצים ליניאריים לצד ספריית VOD ענפה המחולקת לעולמות תוכן לפי בחירת הלקוח: חבילת סרטים, חבילת סדרות, חבילת ילדים, מגוון חבילות ספורט או חבילת מדע וטבע. "STINGTV" הינו שירות הטלוויזיה היחיד בישראל המעניק לצרכנים חופש בחירה מלא והמאפשר לרכוש חבילה בודדת, מספר חבילות או חבילה משפחתית הכוללת את החבילות הבאות: סרטים, סדרות, ילדים, מדע וטבע, חבילת ערוצי ספורט 5  והערוצים הישראליים, ב- 99 ₪ בלבד.  התוכן של "STINGTV" מבית yes כולל כ- 600 סדרות ועונות חדשות וכ- 1,500 סרטי קולנוע בכל זמן נתון.