כותרות אחרונות
Search

"בן & ג'ריס" מציגה לראשונה בעולם מהפכה בענף הגלידות! – גלידה לכלבים – "Doggie Deserts".

צילום יח״צ בן & ג׳ריס

 

"בן & ג'ריס" מציגה לראשונה בעולם מהפכה בענף הגלידות!

גלידה לכלבים – "Doggie Deserts".

אבי זינגר מנכ"ל "בן & ג'ריס" ישראל: " המוצר מיוצר בוורמונט ואנו  פועלים להביא את המוצר לארץ "

 

במשרדי "בן & ג'ריס" בוורמונט, אוהבים כלבים כמעט כמו שאוהבים גלידה (אוקיי, אולי באותה מידה). מסיבה זו אנו גאים שיש לנו משרדים ידידותיים לכלבים בהם אנחנו מזמינים כלבים להצטרף לבני אנוש שלהם למשרד בכל יום. כל עובד בן & ג'ריס יספר לכם שהנוכחות של חברם הפרוותי לצידם הופך את יום העבודה הקשיח כמו גלידה להרבה יותר מתוק.

 

בהסתמך על הכלבים בבן & ג'ריס (כל חברינו בעלי ארבע רגליים במשרד), אנחנו יודעים שאוהבי הגלידה שלנו מפנקים את כלביהם ורוצים לתת להם משהו קצת יותר מיוחד. כיום אין הרבה אפשרויות לחטיפי כלבים עם רכיבים נקיים באיכות גבוהה. עם קינוחי כלבים של בן & ג'ריס, אוהבי הגלידה שלנו יוכלו לשלב את אהבתם למותג עם אהבתם לחיית המחמד שלהם באמצעות קינוחים קפואים הידידותיים לכלבים וארוזים בכוסות אישיות!

 

צילום יח״צ בן & ג׳ריס

 

אנחנו יודעים שאתם רוצים רק את הכי טוב עבור חבריכם בעלי ארבע רגליים. וכמו שאתם אוהבים לחפור לפיינט גלידת בן & ג'ריס אהובה, כך גם כלבכם ייהנה לחפור בחטיפים הקפואים של קינוחי כלבים של בן & ג'ריס.

 

אתם בטח תוהים האם זה בטוח לכלבים לאכול גלידה. והתשובה הקצרה היא: לא. ומסיבה זו ייצרנו קינוח כלבים של בן & ג'ריס עם כמות מאוד מוגבלת של חלב, כך שהם לגמרי בטוחים וידידותיים  לכלבים שלכם. החטיפים הקפואים האלה נעשים עם חמאת חמניות, שהיא בטוחה לכלבים וגם טעימה לכלבים בניגוד לחלב או קרם/שמנת, חמאת גרעיני חמניות לא תגרום לכאבי בטן לכלבכם – רק לנענוע זנב וחיוך!. ומסיבה זו בחרנו להשתמש בה עבור חטיפים אלו.

 

צילום יח״צ בן & ג׳ריס

 

אתם בטח תוהים האם אתם יכולים לטעום את קינוחי הכלבים של גורכם, או האם הם רק עבור כלבים. בעוד שהחטיפים הקפואים של קינוחי הכלבים יוצרו במיוחד עבור גורים, והם לא מתויגים כהנאה לבני אנוש, יש להם את אותם רכיבים שתמצאו בטעמים המיוצרים לבני אדם. כך שהם בטוחים לגמרי לטעימה, כל עוד אתם אוהבים דלעת ובייגלה!

 

ישנם שני טעמים מופלאים לכלביכם ובכל אחד מהטעמים האלה יופיע כלב של עובד בן & ג'ריס:    ה-BATCH של רוזי –  שעשוי עם דלעת ועוגיות קטנות, והמיקס של פונץ' – שעשוי עם חמאת בוטנים וסווירלים של בייגלה. הכלבים שלכם יוכל לבחור את האהוב עליהם!

 

כמו בגלידות שלנו, הרכיבים הם ללא שינוי גנטי והמרכיבים באישור סחר הוגן.

 

צילום יח״צ בן & ג׳ריס

 

 

הטעמים האלה הם אינם טבעוניים. בעוד שהמוצרים מיוצרים על בסיס חמאת חמניות ללא חלב, ולכן מתאימים למערכת העיכול של הכלבים, ישנם כמויות מאוד קטנות של חלבי בתוספות וסווירלים.

 

מחפשים חטיפים קפואים לכלבכם לקיץ? הקינוחים האלה הם הדרך המושלמת לצנן (ולשמח!) את הכלבים בחודשי הקיץ החמים. רעננו את כלבכם אחרי הליכה בפארק כלבים עם חטיף כלבים קפוא מושלם מבן & ג'ריס.